Beurs koersen

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een programma welke op een goede manier de beurskoersen, effecten portefeulle etc. bijhoudt of technische analyse doet. Voor windows is er genoeg Sinus, walllstreet voor windows, Vision 2000 om maar een paar te noemen. Ok het kan eventueel draaien via VPC maar snelheid is dan ver te zoeken en met helaas een hoge irritatie graad tot gevolg. Wie heeft hier ervaring mee en beter nog een mac oplossing

Bedankt voor jullie meedenken maar alle suggesties waren al uitgeprobeerd.
Het blijkt dus niet eenvoudig te zijn om voor de mac iets te vinden en moet ik wellicht gaan overwegen om er een wintell bakkie bij te plaatsen.

Ik meen dat de ABN dit via zijn site laat doen? (als je daar een rekening hebt lopen)

Bij een beetje spaarbank kun je dat ook allemaal op de site volgen...

www.dft.nl

Ik was ooit voor plan om zo'n programma voor de Mac te schrijven.. Zal 't wat hoger op te to-do list zetten. Al heb ik niet veel verstand van koersen.

Hoeft ook geen verstand van koersen te hebben, Adriaan. Het enige wat je moet doen is gewoon de content van een beurs site zien te rippen...

Zoek eens op versiontracker?!

Zoek hier

Ik zie toch verschillende programmatjes staan, weet niet ofdat ze goed zijn… :roll:
En ja ik heb ook al ooit eens gedacht zo’n programmatje te schrijven, maar heb momenteel echt geen tijd…

er zijn heel veel tickers voor beurskoersen, ook voor konfabulator . Ik heb er nog nooit één gebruikt maar er zijn er zeker een heel pak voor de mac