Bevindingen na een week appelen...

hallo,

ik heb m’n iBook nu een week. Ik ben er zeer tevreden van. Ik vind het allemaal superdegelijk uitzien en aanvoelen. De OSX is zeer pretting om mee te werken en ook zeer stabiel, ik heb al massas software geinstalleerd en nog nooit is ie vastgelopen en nog nooit is er mij gevraagd om opnieuw op te starten (enkel bij de tiger update). Alles wat ik verwacht dat ie doet dat doet ie dan ook. De help functie van het OS is super en overal berijkbaar, ook de spotlight zorgt ervoor dat alles binnen handbereik komt te liggen.

Heb een probleem gehad met het internet. kabel inpluggen op locatie X en de boel werkte zonder problemen en zonder vragen te stellen. maar op locatie Y ging het internet zeer traag. Dit was te danken aan een slecht contact van de ethernet connector.
Heb ook een probleem gehad met de helpfunctie die het opeens niemeer deed, na een vraag op dit forum daaromtrend was het probleem van de baan na het opkuisen van 3 bestanden.

Ben nog van plan om bestanden van win98 pc op m’n ibook over te zetten, heb daarnet geprobeerd om een netwerk voor mekaar te krijgen maar ik heb geen goesting om een halfuur achter een win98 pc te zitten om drivers te installeren. Ik krijg de netwerkkaart niet geinstalleerd, opeens moest ik opnieuw opstarten en nu heb ik weer *.vxd errors. Ik gebruik de win 98 pc als backup en voorlopig ook nog voor muziek te luisteren en wat te internetten. Het netwerk ga ik zo laten, want ik walg van die onnozele vragen en CD hier , Cd daar… dan maar een andere manier zoeken…

greetings

michael

Proficiat met je iBook :wink:

Gefeliciteerd, waren meer mensen maar zo. Net ook bij een klantje, nieuwe mediacentre op een LG 37" scherm met media XP totaal iets van 3000 euro, wifi werkt niet, krijgt met geen mogelijkheid een IP, van alles geprobeerd, werkt voor geen meter. Zoon komt aanlopen met een iBook uit het jaar 0, zet hem aan en kan gelijk inloggen ;) Pa zo, ik wil ook een iBook.

Gefeliciteerd met je iBook en je eerste week op je iBook. Wat is het er voor een ?

[quote:2f4c96d528="exocet"] Heb ook een probleem gehad met de helpfunctie die het opeens niemeer deed, na een vraag op dit forum daaromtrend was het probleem van de baan na het opkuisen van 3 bestanden. [/quote:2f4c96d528]

Kan je mij eens zeggen in welke thread de oplossing staat… Heb namelijk ook dit probleem…

Alvast bedankt!

hier is het topic : http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=611514&highlight=help+helpfunctie#611514

ik heb een 14 inch zonder dvd brander met 256 Mb maar daar gaat 512 of 1024 bijkomen.

greetings

michael

[quote:7ce388bb72="exocet"]hier is het topic : http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=611514&highlight=help+helpfunctie#611514

ik heb een 14 inch zonder dvd brander met 256 Mb maar daar gaat 512 of 1024 bijkomen.

greetings

michael[/quote:7ce388bb72]

Oke bedankt !!! Ik wil na de update misschien een iBook 12 inch.