Bibliotheek en Library - moeten ze alle twee op je schijf staan?

Als ik mijn schijf open staat er een map Bibliotheek. Als ik naar de map gebruikers ga en ik klik op mijn naam staat er de map Library. Ik vroeg me af of dit normaal is en of ze inderdaad allebei moeten blijven staan of kan ik ze ongestraft verplaatsen of bij elkaar voegen. Wie weet raad? ???

Ja, absoluut laten staan en niet samenvoegen, want je hebt een zgn. hoofdlibrary naast de systeemmap en libraries voor elke user. Omdat je nu waarschijnlijk maar een user (jezelf) hebt aangemaakt is er voor deze user een aparte library. Als je nu als test een nieuwe user aanmaakt zul je zien dat deze nieuwe user ook een nieuwe library heeft gekregen en daarnaast ook een eigen desktop, dokumenten enz. enz.

Groet…

Eigenlijk zit er ook een map Library op je systeem schijf. De nederlandse versie van OS X laat alleen Bibliotheek zien.

Daarnaast moeten ze allebij gewoon blijven staan, de Bibliotheek in je gebruikersmap is "voor jouw alleen" en die op je systeem schijf voor alle gebruikers op je Mac.

Adriaan

Bert was mij waarschijnlijk een aantal seconden voor. Zo gaat dat tegenwoordig hé! :)

Adriaan

Ok jongens bedankt voor de tips, ik ben weer een stukje wijzer in OsX