Olla,... zit op m'n nieuwe MacBook te stoeien met Big Bang Boardgames dat standaard bij de nieuwe machine zit.
Dit kan je ook online spelen… Zeker met de koppeling van iSight en iChat kan dat best leuk zijn.
Alleen nou vraag ik me af welke poorten er open moeten voor dit progje… ik krijg steeds de melding dat ik achter een firewall zit. (voor iChat staan de poorten al open op de firewall)
En dan nog iets,… kan je ook spelen met de buddies in JOU iChat lijst of komen er dan ook willekeurige schakers, backgammonners, dammers etc, om mee te spelen.
Ik ben een fanatiek Big Bang Board Game speler, naast een gratis geleverde versie op de MacBook heb ik ook de volledige versie aangeschaft. Het zogenaamde 'Network' spelen geeft ook in de free version de mogelijkheid om online tegen elkaar te spelen.
Het spelen tegen jouw eigen interene iChat leden is mogelijk als zij ook het programma bezitten.
Start je iChat niet op en speel je network via het programma dan krijg je te maken met willekeurige doorgaans annonieme spelers