Big Sur nu te downloaden

Vreemd genoeg staat daar bij: 3 dagen geleden…

Bij mij doet hij niks; ‘kan de update niet vinden en mijn mac is up-to-date’ is de mededeling.

Hij begint nu opeens te downloaden :slight_smile:

https://apps.apple.com/nl/app/macos-big-sur/id1526878132?mt=12

Bedankt dat je het werk van (do)O(d)MT even over neemt :wink:

Nu bezigBig Sur.

Die van mij gaat lekker… LOL

Mm, vreemd. Ik heb een Mac Mini Late 2012, maar hij geeft wel aan dat hij het zou moeten doen. ‘Werkt op deze Mac Mini’ geeft de Apple Store aan. Hoe kan dit?

En nu kreeg ik dit;

En nu dit weer;

Gewoon doorgaan.

We zullen doorgaan
Met de stootkracht van de milde kracht
Om door te gaan
In een sprakeloze nacht
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan

Verhip, lijkt weer op 10.4/10.5, een heuse FAT binary die 2x zo groot is dan voor een processorsoort.

Ik had het leuk gevonden als de download daadwerkelijk downloadde. Hier wordt hij alsmaar afgebroken, time-out denk ik. Er zullen wel teveel mensen tegelijk proberen te downloaden…

Duurt nu nog 17 uur. Nu ja, het is beter dan de twee dagen die het eerder was.

<UPDATE>

Vanochtend zonder problemen de upgrade uitgevoerd op mijn 2016 MBP 15". Van Little Snitch en Bartender upgrades uitgevoerd. Mailbutler werkt nog niet, maar dat kan niet lang meer duren denk ik.

Nu nog HOROS testen; dat moet binnenkort op mijn werk gaan draaien op gloednieuwe machines.

Time-Out, Time-Out, Time-Out.
Ik heb de download al 5 of 6 keer opnieuw moeten starten

Op dit moment raak ik zelfs niet verder als klikken op “werk nu bij” waarop ik onmiddellijk “Installatie mislukt” krijg te zien.

Dan maar niet vandaag. ??‍♂️

Blijft maar terugkomen op installatie mislukt. Morgen maar weer proberen…

Ik wacht nog maar even; driemaal geprobeerd en ondertussen gebeuren er rare dingen op mijn iMac. Muis doet het soms niet, toetsenbord doet het soms niet. Creative Cloud van Adobe zit vast en internet is traag en loopt soms vast.

Wat krijgen we nou??

<p class="cite">Eprom op 12 november 2020 om 22:19</p> Wat krijgen we nou??

Dat heb ik ook al een paar keer gehad