Bijbel app maken voor iPhone hoe?

Je kunt het beste de content van het internet downloaden, en de rotzooi die je niet nodig hebt eromheen wegstrippen in Cocoa. Dat moet niet zo moeilijk zijn.

Ik heb zelf ooit eens de bijbel van biblija gedownload, en die in TXT formaten omzetten voor me vaders iPod nano. Ik zal voor je kijken of ik hetzelfde foefje kan uitproberen; maar dat ik hem dan in Sqlite prop. Dan heb je geen internet nodig

Hoi allen,

tot vorige week nog met de HP ipaq 114nl gewerkt en ook de Olive tree software kunnen gebruiken,
handig als je thuis de lezing nog eens terug kunt bladeren.
Ik beschik nu over een HTC desire en da`s allemaal Android, de bijbel app die ik nu hiervoor gebruik is van YouVersion, die biedt (net als OliveTree) een gratis Statenvertaling aan bij de App.
OliveTree heeft voor de android ook een reader maar deze doet niet wat `ie moet doen op mijn HTC en de OliveTree bestanden voor de Ipaq is voor deze reader een op Windows mobile based app.
Dus niet compatible, ik ben zeer te spreken over de YouVersion voor Android, maar heeft iemand ook suggesties voor b.v. de NBV of NBG vertaling voor YouVersion ?

Gr Ron