Bijlagen NIET zichtbaar maken in te verzenden e-mailbericht

Ik durf het bijna niet te vragen, zo ordinair lijkt het, maar ik kan niet vinden hoe het moet.

Als ik iemand een mailbericht stuur met een bijlage, wordt deze bijlage (PDF, JPG etc) voluit getoond in de body van het mailbericht. Dat wil ik niet, vind ik onhandig, ik wil dat daar een bestandsicoontje wordt getoond. Ik weet heus wel wat de inhoud van dat bestand is.

Maar wat ik ook doe, elke keer laat Mail me de inhoud van dat bestand zien in het te versturen bericht.
En als het dan om 5 bestandjes gaat wordt het mailbericht helemaal een zootje.

Ik hoop niet dat jullie me gaan vertellen dat dit wel bij W****** kan en niet bij Apple :?

Wat altijd werkt is die handel in een mapje pleuren en die map als bijlage meesturen.

Da's een slimme, bedankt. Maar ik zou toch heeeeeeeel verbaasd zijn dat deze truc echt nodig is omdat het niet anders kan.

Met <ctrl> klik kun je het bestand laten tonen als symbool. Je kunt het ook ergens instellen als standaard maar weet ff niet waar...

Ward, dat is een mooie!, en toch wat logischer dan met een folder werken, zeker als er maar 1 bijlage is. Wat ik jammer vind is dat je de bijlagen toch eerst naar je bericht moet slepen, daar staan ze dan onhandig groot, om ze vervolgens om te zetten naar icons.

Ik blijf dus zoeken/uitkijken naar de tip die ervoor zorgt dat de standaardinstelling zo is.

Kost je 6 dollar : Mail Attachment Iconizer : http://www.macupdate.com/info.php/id/17261

Pasav, als we willen voorkomen dat windoze gebruikers bij het lezen van dit bericht in een deuk liggen, moeten we de beheerder van deze site even vragen jouw bericht te verwijderen :)

Kan toch niet waar zijn!!!

Heb ik eigenlijk ook altijd vervelend gevonden... (maar toch, als ik op't werk op een Windows zit, open ik nog steeds een keer m'n bijlage om te zien of het zeker de correcte is...) :evil: