Bijles tegen betaling

Ik zoek iemand die mij tegen betaling kan helpen een paar sprongen vooruit te maken met Photoshop voor video. Het zou fijn zijn als je ook wat kennis hebt van Motion of Flash. Ik ben nog in de opbouwfase van mijn eenmanszaakje (videoproductie) en werk met Final Cut Pro, tot voor kort iDVD maar nu DVD Studio Pro en wil de laatste tijd steeds meer dingen uitproberen. Dat kost me vaak vreselijk veel tijd en ik denk dat wat bijlessen het leerproces flink versnellen. Omdat alles wat ik doe betrekking heeft op video, zoek ik bij voorkeur iemand die ook veel met video werkt. Woon je in Amsterdam en wil je wat bijverdienen/zie je dit zitten- stuur dan ajb een priv├ębericht. Vergoeding bespreken we dan in overleg.

alvast bedankt voor de reacties & groeten,

Wolf

Knap dat je op je 94e nog zo druk bent met videobewerking en photoshop!

Petje af. :wink:

Een goede (zelf)cursus lijkt me hier eerder beter op z'n plaats. Kan je lekker in je eigen tempo leren en het later ook nog eens terug zoeken.

[quote:8624cc8dda="postman"]Een goede (zelf)cursus lijkt me hier eerder beter op z'n plaats. Kan je lekker in je eigen tempo leren en het later ook nog eens terug zoeken.[/quote:8624cc8dda]

Ik wil heel graag gericht vragen kunnen stellen: hoe krijg ik dit of dat voor elkaar? Niet een cursus Photoshop van A tot Z. (dat komt misschien later nog wel een keer) Als er dan iemand naast je zit die het voordoet, leer je natuurlijk veel sneller.

Ik ben al jaren mezelf van alles aan het leren maar ik denk dat het zo efficienter/sneller kan. En als iemand het leuk vindt om te doen en nog een aardig zakcentje kan bijverdienen, dan heeft iedereen er baat bij. 8)

[quote:d7ca958c39="GoingStrong"]Knap dat je op je 94e nog zo druk bent met videobewerking en photoshop!

Petje af. :wink:[/quote:d7ca958c39]

Still going strong! :stuck_out_tongue:

[quote:f2a0df2e61="Wolf"][quote:f2a0df2e61="postman"]Een goede (zelf)cursus lijkt me hier eerder beter op z'n plaats. Kan je lekker in je eigen tempo leren en het later ook nog eens terug zoeken.[/quote:f2a0df2e61]

Ik wil heel graag gericht vragen kunnen stellen: hoe krijg ik dit of dat voor elkaar? Niet een cursus Photoshop van A tot Z. (dat komt misschien later nog wel een keer) Als er dan iemand naast je zit die het voordoet, leer je natuurlijk veel sneller.

Ik ben al jaren mezelf van alles aan het leren maar ik denk dat het zo efficienter/sneller kan. En als iemand het leuk vindt om te doen en nog een aardig zakcentje kan bijverdienen, dan heeft iedereen er baat bij. 8)[/quote:f2a0df2e61]

dat is waar. Het is dat ik niet in Amsterdam woon anders had ik je wel een paar middagen op weg kunnen helpen.

[quote:fc9ef498e7="GoingStrong"]Knap dat je op je 94e nog zo druk bent met videobewerking en photoshop!

Petje af. :wink:[/quote:fc9ef498e7]

Als Wolf meldt dat hij 94 is, vermoed ik dat ik 184 jaar ben.
Een kwestie van reageren op de ziekelijke neiging je leeftijd te vermelden.

Hmmm ....

Wat is daar ziekelijk aan? Je doet het wel of je doet het niet, toch?

:baby: