Binnenkort de ut2003 demo?

LEES HIER. http://insidemacgames.com/news/story.php?ID=7608

Yep. Hij is al aan het downloaden.

Spannend :D Maar gaat wel heel erg snel die server :evil:

met 80kb/s binnengehaald :D

hebben jullie een url voor mij, dan kan ik em ook even downloaden

Zout hij staat op de hoofdpagina van macosx.nl Maar hier kan je em krijgen > http://www.macgamefiles.com/

Dennis

P.s ik ben em nu aan het downloaden, ik hoop maar dat mijn maccie het trekt met een 500 Mhz processor. We zien wel!

Goed, welke whizz kan mij vertellen wat de allerbeste videokaart is om Unreal Tournament 2003 helemaal spiffy te kunnen spelen? Ik heb een G4/450 dual met 768 RAM en volgens mij hangt er nu een ATI-ding in (kan niet checken, zit op m'n werk). Maakt niet uit wat die kaart kost, ik moet de beste hebben. Thnx alvast...

Een ATI RADEON 9700 met 128 Mb RAM, als je die hebt zit je goed.

:stuck_out_tongue:

Ik heb een eMac 800 Mhz en 512 Mb RAM, en nog is ut traag, ook bij de laagste instellingen op detail enz. Iemand hier ook problemen mee?

Hoop dat er gauw een update komt, want dit is echt klote.

:evil:

[quote:584637ae74="Jesper"]Een ATI RADEON 9700 met 128 Mb RAM, als je die hebt zit je goed.[/quote:584637ae74]

ja dat zou mooi zijn, maar die heeft AGP 4x nodig en draait niet op een AGP 2x… en is ook reteduur… (denk rond de 500 euro)

ik heb een radeon 8500 in mijn dual 500,… dat is de beste kaart die je kan hebben, hij is namelijk in spellen sneller dan de 9000 (die is in Photoshop maarliefst 1% sneller…)

eigenlijk is het grootste probleem de PPC, want op mijn dual 500 hapert hij zelfs…

HS-L

Wie wil er vanavond tegen mij UT2003 spelen? 8.45 - DM Asbetos - Hostnaam "Pappa's Huis"

I’m going to kill ya all

:mrgreen:

Ondersteund Game Ranger UT2003??

Dennis

[quote:a9ede78dd1="dennis"]Ondersteund Game Ranger UT2003?? Dennis[/quote:a9ede78dd1]

http://www.gameranger.com/games/

YESSS

[quote:47348ea76b="Jesper"]Wie wil er vanavond tegen mij UT2003 spelen? 8.45 - DM Asbetos - Hostnaam "Pappa's Huis"

I’m going to kill ya all

:mrgreen:[/quote:47348ea76b]I don’t think so.

Wel een beetje aso hoor, om UT2003 goed te kunnen spelen (volgens de readme) moet je dus (MINIMAAL) een 700mhz proc hebben, minimaal 256 mb ram, en een 32 mb vid kaart.....dude :? Het lijkt er steeds meer op dat er een nieuwe mac aangeschaft moet worden :|

Gelukkig heb ik em gister bij mn meissie mogen spelen :stuck_out_tongue: (2x800 mhz en een Geforce2MX 64MB etc) En het is wel een schit-te-rend spel hoor :stuck_out_tongue:

Ik heb 'm heeeeeeel even geprobeerd, ik ben heel benieuwd hoe het loopt op een G3 800 256Ram en radeon 7500. Misschien draait het wel aardig als ik alles laag of uit zet. Ik hoop wel dat 't een beetje speelbaar is alhoewel ik gehoord heb dat veel mensen ut1 beter vinden. Misschien die maar dan?

Goed, bedankt voor jullie replies op die vraag over "de beste videokaart". Ik heb vrijdag naar MacSupport gebeld en vandaag (zaterdag) heb ik daar een ATI 9000 64 in laten bouwen. Heb terplekke de demo van UT2003 gecheckt. Het nare was dat ik in de showroom achter een Mirrored Drive Doors ben gaan zitten met een 23" flat en daar stond ook de demo op. Narigheid haha want op de een of andere manier had ik het gevoel dat toen we eenmaal die kaart testten, ik er niets mee op was geschoten haha! Maar da's natuurlijk niet waar, Quartz Extreme werkt ook nu, mooie slagschaduwtjes en dergelijk enne, de demo loopt ook soepel nu. Ik ben blij. En van gekkigheid kon ik het niet laten om maar gelijk een Bluetooth-adapter mee te nemen.

Trouwens, petje af voor de jongens van MacSupport, ik vind dat ze onwijs relaxed met je omgaan daar, niet ongeduldig, erg behulpzaam.