Bittorent, downloaden gaat door :s (beantwoord)

Hallo, Ik ben nu een dvdtje ana het downloaden dmv bittorent. Hij geeft aan dat het bestand een grootte van 4.01 GB heeft. Het vreemde ervan, is dat ik ondertussen al 4.18 GB heb gedownload. Zit er nu een foutje in de 'info' (inspect) van de torrent? Of zie ik dat verkeerd en is ie eigelijk al klaar(wat me overigens erg raar lijkt omdat ie toch echt nog aan het downloaden is)?

ik hoor het wel…

alvast bedankt

het heeft te maken dat hij 'bad-files' opnieuw download. Heb eens 1 gig 'te veel' gedownload. Gelukkig maar anders heb je niets aan het bestand. Succes

ok bedankt, goed om te weten ! :)

Het gebeurd wel vaker dat je meer download dan de opgegeven MB's Dit kan inderdaad te maken hebben met corrupte files etc etc Daardoor download de torrent applicatie de file opnieuw, waar door je dus meer MB,s download. Dit kan echter geen kwaad. Op het moment dat de torrent applicatie ziet waneer de torrent binnen is word het gecontroleerd met het orginele files op sever. Blijkt dit echter niet compleet te zijn worden de missing files als nog gedownload...net zolang tot dat de files compleet zijn. Echter gebeuren dit soort zaken niet zo heel veel, maar het kan wel eens gebeuren.

Suc6 Macian

Ik ben een paar .dmg (samen in één torrent) bestanden aan het downen. Nu werkt ie deze stuk voor stuk af. Maar als ik een .dmg die al gereed is kopieër en probeer te opnene, dan kan ie 'm niet mounten, wat nu?

Je zal moeten wachten tot de hele torrent gedownload is, hij reserveert de ruimte namelijk alvast op de harde schijf waardoor het lijkt of de bestanden compleet zijn. Gewoon nog even wachten dus! :)

Thnx! 8)

Nickel heeft hier alles al mee gezegd ;-)

Suc6 Macian