Bittorrent Daemon met meerdere clients?

Hallo, Sinds vandaag draaien wij bij ons thuis op de server één mlnet daemon en op onze laptops mlmac clients die met de mlnet daemon verbonden zijn. Op die manier kunnen we gebruik maken van meerdere p2p netwerken terwijl de laptops niet aan hoeven te staan.

Jammer genoeg is de bittorrent ondersteuning van mlnet (en dan eigenlijk vooral van mlmac) niet geweldig.
Daarom leek het mij een goed idee om een bittorrent daemon te laten draaien speciaal voor onze bittorrents.

Na lang zoeken heb ik jammer genoeg niet één gevonden!
Kent iemand een (blijkbaar obscure) bittorrent daemon?
Het liefst één met een GUI client, al zou ik met automater ook wel iets uit kunnen vogelen als er geen client voor is.

Alvast bedankt!

Azureus :)

Als je deze headless laat draaien op je server kun je inloggen met de clients via bijv. de webinterface (maar er is zelfs een widget voor, zeer mooi)

Als je ieder apart wilt werken kun je ook meerdere Azureussen starten en deze naar verschillende webpaginas laten verwijzen.

Ok te gek, wist niet dat ie headless gedraaid kon worden. Persoonlijk vind ik Azureus een goede bt client, alleen trekt ie mijn oude machines na verloop van tijd helemaal plat. Komt dit door de GUI of door de daemon? in het eerste geval is het niet zo'n probleem natuurlijk.

Ik zal het morgen meteen even proberen!
Bedankt!

BitsOnWheels

[quote:0f1876d8df="Grisolda"]BitsOnWheels[/quote:0f1876d8df]

Waar zie jij daarin de optie om hem zonder GUI te laten draaien dan?

Als je een webserver hebt draaien kun je ook [url=http://www.torrentflux.com/]torrentflux[/url] gebruiken. Kun je met een web interface torrents submitten waarna de server de torrents download.

De Web interface van azureus vind ik niet geweldig.. Echter de dashboard interface werkt erg goed! Simpel, snel en os x interface! Eindelijk een reden om dashboard te gebruiken.

Bedankt voor jullie hulp!

Ps @curryhano als azureus toch mijn server te traag maakt zal ik naar jouw tip kijken.

azureus headless neemt bijzonder weinig in, tis vooral de gui die nogal ns aan de processor wil knauwen.