bittorrent wil niet meer draaien na update 10.4.4

zit met een probleempje:

nadat ik daarnet OSX4.4 heb geinstalleerd wil m’n bittorrent nietmeer connecten met andere seeds…

weet er iemand waaraan dit kan liggen?

vlak voor de update werkte’t nog wel en vreet vlot zelfs…

zit in die 4.4 update ook een firewall update??

zoja, misschien dat ie de poorten blokkeerd die je gebruikt voor je bittorrent tracker.

ff chechken.

firewall staat hier standaard uit mits de router een firewall heeft

en aan die route rkan het niet liggen want op pa’s pc werkt het wel…

idd bij mij doet Bittorrent het ook niet meer :(

Dan is dit het moment om over te stappen naar Azureus.

nee joh, bits on wheels gaat als de brandweer ;)

bits on wheels?

http://www.macupdate.com/info.php/id/17129

heb bits on wheels geinstalleerd maar die doet ook niets, ik denk dat het toch aan de firewall ligt

Ik heb wel veel peers maar 0 seeds. Bedoel je dat?

geen uploads en geen downloads

Gebruik [url=http://transmission.m0k.org/]Transmission[/url]!

Hij is mooi, snel, en uhm… mooi.

transmission ziet er wel lekker simpel uit maar doet net zo weinig! Heeft er iemand nog een idee ik heb de desbetreffende poort al opengezet maar dat wil ook niet helpen :(

Heb je poorten 6881 en 9090 wel geportmapt op je router?

Heeft 10.4.4 misschien je firewall aangezet?

met bit on wheels wilt hij connecten bij demonoid-seeds, maar bvb de laatste lost met 10000seeds (ALS TEST!!, niet om de file te hebben, we blijven legaal..) wil niet connecten...

voor de update deed hij het nog dus heeft niets met mijn router te maken, mijn firewall staat aan maar de poort 9090 staat open. zet nu mijn firewall uit maar doet nog steeds niets, misschien even herstarten

ff ter info: op welk toestel zit jij te werken?

ik een powerbook g4 revB 17"

(k heb ondertussen al router aan en af gezet, pc x-maal gerestart, torrent eraf gegooid en erop gezwierd,…) en niets werkt

ff updateje:

na Norton antivirus erafgegooid te hebben (die gaf kadertje dat hij mogelijk niet compatibel meer was) lijkt bittorrent nu terug te werken.

Niet alles werkt daarentegen… maybe ligt er ergens een grote seeder plat ofzo…

nuja op’t moment maakt het niets uit, er is niet echt iets interessant op tv nu :stuck_out_tongue:

Same problem here...

[quote:a6fdc45df2="DarthMathicus"]ff updateje:

na Norton antivirus erafgegooid te hebben (die gaf kadertje dat hij mogelijk niet compatibel meer was) lijkt bittorrent nu terug te werken.

Niet alles werkt daarentegen… maybe ligt er ergens een grote seeder plat ofzo…

nuja op’t moment maakt het niets uit, er is niet echt iets interessant op tv nu :P[/quote:a6fdc45df2]

ik denk dat je gelijk hebt over die seeder, ben van verschillende sites torrents aan het aanklikken en heb er opeens een paar die het gewoon doen (met transmission) met redelijke snelheid, andere doen gewoon niets.
volgens mij hebben ze vandaag de Piratebay server verplaatst misschien heeft dat er wat mee te maken
heb mijn firewall weer aangezet daar had het dus niets mee te maken!
heb geen antivirus!