Blaaspistool met kunststof blaasmond

Om mijn Macs schoon te blazen ben ik op zoek naar een blaaspistool met een kunststof blaasmond. Daarbij is de hele buis van kunststof. Ik weet dat ze bestaan maar kan ze niet meer terugvinden. Iemand wel een idee? Ik zoek me helemaal suf. Dank!

waarom kunststof ??

Bedoel je niet gewoon een blaasbalg?

misschien een voetpomp, dat gaat ook.

gwn een compressor ?

liefst niet, daar kan wat vocht inzitten en is echt niet goed voor de electronische componenten. het beste is droge lucht.

Ik gebruik altijd een bus perslucht. Dan wel eentje met turbodruk, scheelt wel want daar blaas je een CPU bijv. goed mee schoon.

Ik werk in de professionele AV branche en wij gebruiken bij het onderhoud van onze apparatuur, inderdaad altijd perslucht in een bus!

werkt ook prima, maar is soms snel leeg .

Tx voor de tip.
Zal m'n mid 2007 MacBook wel kunnen verdragen.

Dank voor jullie reacties. Het blaaspistool wordt op een compressor aangesloten met een waterafscheider. Er wordt dus echt droge lucht geblazen. Voor de veiligheid wil ik een blaaspistool met een kunststof blaasmond zodat je - hoe voorzichtig je ook bent - nergens contact mee kunt maken. Ik weet dat ze er zijn maar kan ze nu niet meer vinden. Alleen die met een hele korte blaasmond en je wilt juist iets met een lengte van 200-300 mm.

aah ok aan het vocht had ik even niet aan gedacht, maar die spuitbussen kosten ook nog veel en zijn heel snel leeg

Niet als je zo'n turbo fles koopt en het op de kop tikt in de veiling van mycom. Dan ben je een tientje kwijt. Verder kun je ook zachtjes de stofzuiger gebruiken om je CPU schoon te maken. (wel op eigen risico)

Voor deze apparatuur kun je beter zuigen dan blazen.. ;)

verplaatst naar randapparatuur,heeft weinig met desktops te maken.

Ik gebruik altijd een fietspomp…
Maar dit topic is toch geen 2 jaar oud?

:roll: