Black and white

Weet ieman hoe ik aan een balck and white game kan komen voor de mac??

alvast bedankt

Roellyboy :apple: :apple:

kopen? http://www.macka.nl/catalog/product_info.php?cPath=29&products_id=137

Door naar een winkel te gaan en hem te kopen. Of bij [url=http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=eoJ3T3r6aDR3QTh8V8JJeJoiDRPPna58DG0=?BOL_OWNER_ID=1004004000003069&Section=GAMES&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1]Bol.com[/url] te kijken. (alleen is ie wel erg duur bij hun...)

dank je

als ik hem in de winkel had kunnen kopen zou ik het hier niet vragen heh :)

[quote:f013123236="Funqtion"]Door naar een winkel te gaan en hem te kopen. Of bij [url=http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=eoJ3T3r6aDR3QTh8V8JJeJoiDRPPna58DG0=?BOL_OWNER_ID=1004004000003069&Section=GAMES&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1]Bol.com[/url] te kijken. (alleen is ie wel erg duur bij hun...)[/quote:f013123236]

oi macka is gewoon 50% goedkoper… stelletje uitbuiters die Bol.com

Er zijn verscheidene macgame site's te vinden waar je games kan kopen.

groeten,
iSander

PS: hoe je zo snel 35 kan worden snap ik niet hoor :slight_smile: Blijkbaar een trend bij de benjamins hier op het forum …

[quote:751a9410cb="iSander"]PS: hoe je zo snel 35 kan worden snap ik niet hoor :) Blijkbaar een trend bij de benjamins hier op het forum ...[/quote:751a9410cb]

Ghehe…

[quote:80dd918cfe="Bas Sandee"]Ghehe...[/quote:80dd918cfe]

:smiley: Ja het is zo hoor. Er zijn hier verscheidene personen die tussen de 14 en de 16 jaar zijn en plots bij een refresh 35 of 47 worden. Blijkbaar is het erg om 14 te zijn. De leeftijd kan je trouwens toch perfect achterhalen en het soort vragen, nicknames, signatures, avatars, smiley-gebruik en vooral taalgebruik. Nuja ik heb liever een jongen van 14 die een vraag stelt die ingaat tegen de forumregels en daarop gewezen word (nu ja iedereen moet leren toch?). Dan een jongen van 14 die plots 35 a 47 jaar word en waar het zo op z’n post valt af te lezen dat ie slechts 14 is.

Hopelijk gaat deze trend snel voorbij want ik snap echt niet wat er zo schaamtelijk is aan 14 jaar zijn.

Groeten,
iSander

Haha! Da's een goeie.

Ach, wellicht een sterke behoefte aan (meer) schaamhaar? Aandacht? Ik wilde ook altijd ouder zijn en lijken als ik was, zeker rond die leeftijd. En nu ben ik 23 en ½ en zou wel graag weer 14 willen zijn… misschien moet ik m’n leeftijd daarom weer veranderen naar 14. Of, stiekum, naar 13. Gewoon keihard 10 jaar er af… :slight_smile:

Wat me verder nog meer opviel om ff offtopic te blijven... is dat een hobbes moderator is en hij is pas 15... misschien een moderator leeftijd limiet...

Ach, als hij z'n werk goed doet en bovendien een nuttige bijdrage is als moderator, waarom niet?

Ik heb ook wel eens een baantje gehad (als je dat hier mee kunt vergelijken) waar ik WAY te jong voor was, maar waar ik wel een hoop van heb geleerd en waarvoor ik nu echt dankbaar ben dat ik de kans heb gehad.

[quote:543ff6b457="Bas Sandee"]Ik heb ook wel eens een baantje gehad (als je dat hier mee kunt vergelijken) waar ik WAY te jong voor was, maar waar ik wel een hoop van heb geleerd en waarvoor ik nu echt dankbaar ben dat ik de kans heb gehad.[/quote:543ff6b457]

Uh… Aan wat voor baantje moet ik dan denken? :stuck_out_tongue:

Pooier, toen ik 14 was :lol:

Nee, ik heb bij een artiestenbureau gewerkt toen ik 15 en 16 was… En da’s geen wereldje voor een 15-jarige… maargoed, nogmaals, als Hobbes z’n werk goed doet, waarom zou hij dan geen mod zijn/blijven?

[quote:c42b9554bf="MacKa"] The Sims €49.95[/quote:c42b9554bf]

Waarom is de allereerste versie van The Sims nog zo onmogelijk duur?

Ach je heb ook gelijk... Als ie het goed doet mag ie tuurlijk.

Is het hier een chatbox? Neen dank u.

:sotp:

of het topic gaat naar de eeuwige slachtvelden genaamd “Lounge”.

[quote:3de6514968="roellyboy"]Weet ieman hoe ik aan een balck and white game kan komen voor de mac??

alvast bedankt

Roellyboy :apple: :apple:[/quote:3de6514968]

Een Tip!

Je moet wel opletten of je de engelstalige of de nederlandstalige aanschaf, ik had eerst de nederlandstalige maar dat beviel mij niet zo, de engelstalige heeft toch wat meer charme.

op de feral site kan je een patch downloaden waar door de niet-engelstalige versies van B&W engels worden alleen is die een beetje zwaar (zo'n 60 mb)