bladwijzerbalk naam wijzigen

Hey

Als ik mijn bladwijzers sync met mijn iphone komen de mappen bladwijzerbalk en bladwijzermenu ook mee. En die naam kan je niet wijzigen. Is er misschien een andere manier om dat te doen? via terminal misschien?

alvast bedankt

Maar staat er op je Mac dan niets in die menu's?

Want anders kan je iPhone dat niet indelen, vandaar dat je het niet kan verwijderen.:smile:

Het gaat mij om de naam van de mappen bladwijzerbalk en bladwijzermenu. Deze zijn standaard in safari. En deze namen wil ik graag veranderen

[quote=blablaman url=http://www.onemorething.nl/community/topic/bladwijzerbalk-naam-wijzigen#post-2057624 time=1285083799]Hey
Als ik mijn bladwijzers sync met mijn iphone komen de mappen bladwijzerbalk en bladwijzermenu ook mee. En die naam kan je niet wijzigen.[/quote]Als ze nu in Safari de naam wijzigt voordat je ze overzet op je iPhone, is dat geen optie (even klikken op de tekst van de map)

[img]/uploads/community/a7403b2d33764d7ae76b8ad90a9a4a52e0f99b85_0.jpg[/img]

Ik denk dat deze bedoeld worden:

[img]/uploads/community/e780a9ebe209536596a52b4cc16f1d6333b0635d_0.jpg[/img]

[quote=blablaman url=http://www.onemorething.nl/community/topic/bladwijzerbalk-naam-wijzigen#post-2057652 time=1285085747]Het gaat mij om de naam van[u] de mappen[/u] bladwijzerbalk,En deze namen wil ik graag veranderen[/quote]

[img]/uploads/community/69d896892874b562c8bf25e7d62baf6d8c2856b0_0.jpg[/img]

Zerk heeft gelijk. Die mappen bedoel ik.

iemand een idee?

Op eigen risico:

/Applications/Safari.app/Contents/Resources/Dutch.lproj/Localizable.strings

Open met Teksteditor in platte tekst

/* section title for user bookmark collections in bookmarks view source list (deliberately capitalized to match iTunes style) */
"BOOKMARKS" = "BLADWIJZERS";

/* displayed title of special bookmarks folder that is used for favorites bar contents */
"Bookmarks Bar" = "Bladwijzerbalk";

/* displayed title of special bookmarks folder that is used for menu contents */
"Bookmarks Menu" = "Bladwijzermenu";

bedankt!

heb je ook een idee hoe ik het bestand kan opslaan. Hij zegt dat ik geen bevoegdheid heb dus ik heb al via toon info mezelf op lezen en schrijven gezet maar dan kan ik het nogsteeds niet opslaan.