bleutooth intern achteraf in ibook plaatsen

Ik heb een ibook 14" laatste generatie zonder bleuthooth module is het mogelijk om deze achteraf er nog in te zetten?

Dat gaat geloof ik niet.... [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=12538&postdays=0&postorder=asc&start=0]link[/url]

Dat gaat inderdaad niet. Ik kocht een D-link blue tooth dongle (ongeveer 35 euro) bij de MacHouse A'dam. Dat werkt prima! Ik gebruik 'm om te communiceren met m'n telefoon.

dat gaat niet standaard het is namelijk BTO echter heb ik op macfreak een draadje gevonden waarbij lieden het wel gedaan hebben en zelfs bij dealer hebben laten doen. ik ga hier nu achter aan om het ook op mijn ibook12"g4 te doen wordt vervolgd

Een vriend van me in Italie is het wel gelukt. Probleem is alleen om het onderdeel te krijgen.

Inbouwen is natuurlijk mooi, maar ik zou, zeker als je bluetooth niet constant gebruikt, lekker zo'n dongle nemen. Kopen, insteken en klario!

Ik heb het zelf gelukkig gelijk laten doen, en ben er erg blij. Ik had daarvoor een PowerBook G3, met een USB-dongle, en het is altijd eng om m in je USB-poort te hebben zitten; het breekt zó snel af. Dan is de dongel niet erg, maar als je USB-poort naar z'n grootje gaat, ben je verder van huis...

Nou ik ben blij dat ik hem niet heb. Ik had hem zelf ingebouwd (dongle, plastic eraf, en solderen aan het moederbord, aanwijzingen staan op internet). Werkte als een trein.

Echter mijn windows bak heeft ook bluetooth en ze stalen de heletijd de spullen van elkaar . Dan was de muis weer met de verkeerde compu gepaird dan weer het toetsenbord. Ik werd er maf van. Nu heb ik de dongle gewoon weer extern, alleen als ik hem nodig heb. Haaaaaa wat een rust. :lol: :lol:

[quote:86bf0844d7="Dorkiban"]Nou ik ben blij dat ik hem niet heb. Ik had hem zelf ingebouwd (dongle, plastic eraf, en solderen aan het moederbord, aanwijzingen staan op internet). Werkte als een trein [/quote:86bf0844d7]

Waar staat deze info?

[quote:6778ccb76b="Dorkiban"]Nou ik ben blij dat ik hem niet heb. Ik had hem zelf ingebouwd (dongle, plastic eraf, en solderen aan het moederbord, aanwijzingen staan op internet). Werkte als een trein.

Echter mijn windows bak heeft ook bluetooth en ze stalen de heletijd de spullen van elkaar . Dan was de muis weer met de verkeerde compu gepaird dan weer het toetsenbord. Ik werd er maf van. Nu heb ik de dongle gewoon weer extern, alleen als ik hem nodig heb. Haaaaaa wat een rust. :lol: :lol:[/quote:6778ccb76b]

Dan had je die 2 waarschijnlijk automatisch gepaard staan… Desalniettemin blijft het vreemd, maar ik heb thuis -met meerdere Bluetooth apparaten- nergens last van.

je kan je bluetooth toch uitzetten ? (ook om batterij te sparen)

Even goed en geduldige Googlen. Ik heb het al eens gezien maar kan het niet meer vinden. Hier heb je wel alvast wat info: http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-80580