Bleutooth toetsenbord en muis aan de praat zien te krijgen..

Hoi,ik heb gisteravond een bleutooth toetsenbord en muis overgenomen,en vd week een ''sitecom CN-502'' gekocht,maar m,n toetsenbord en muis worden niet gevonden,en eerst zag de mac m,n laptop en andersom,maar nu ook niet meer...

Hoe zal dat kunnen?En wat moet ik doen?

Groetjes,en alvast bedankt :wink:

volgens mij moet je een speciale bluetooth stick hebben, alleen d-link wordt ondersteund dacht ik.

klik

Ben idd bang dat t in die stick zit,heb m net ff afgekoppeld van mac,mac helemaal uitgezet,stick erop,en hij zag ff m,n pda,en daarna weer helemaal niks meer....

Dus denk dat ik vandaag ff de D-link moet halen :oops:

Maar bedankt he?

Ik gebruik hier ook maar een b-merkje, en het werkt wel. Af en toe moet ie opnieuw zoeken als ik de computer opstart, maar is iets van een paar seconden en dan zijn we weer weg. Maar hij zoekt altijd zelf, wat wel eens wilt helpen is het knopje van je tbord/muis ff aan en af zetten.

Hoi,dat had ik ook al geprobeerd,maar nee,het mag niet lukken,net nadat ik de stick voor t eerst in mac had gepropt zag ie m,n laptop,en pda,en nu ziet ie gewoon helemaal niks meer,ook m,n laptop kan mac niet meer vinden,dus t loopt niet lekker,maarja,ik leg m gewoon weg,voor m,n windows pc,en koop gewoon een nieuwe...T is niet anders,had m ook van iemand voor €15 overgenomen,dus een ramp is t niet...

En bij deze stond er niet bijvermeld dat ie mac ondersteund,dus dat zal t dan wel kunnen zijn.
Heb ook op website gekeken,en die ondersteunde wel mac,maar de doos is ook anders,dus ik denk ook dat dit een ouder model is…

Zoek wel ff rond, want je vindt die D-link ook wel stukken goedkoper denk ik... OP het forum gaan er al wat draadjes over, misschien dat je op die manier de 15 euro nog kan uitsparen ;).

Veel succes

Nou,heb net naar machouse gebeld,daar ga ik er straks 1 halen voor €25,terwijl ze bij macstore voor €49 staan,dus dat scheeld nog al heel wat....

Maar bedankt… :wink:

Belkin is goedkoper en is OOK Mac supported. Ik heb hem er nu een half jaar inhangen en nooit, maar dan ook nooit problemen mee gehad. Echt plug en play!

Oja,maar ik ga de D-link wel halen,heb ik m gelijk in a house.Maar bedankt voor de tip :wink:

Graag gedaan! Veel succes in ieder geval met het Bluetooth-verhaal!

Hoi...Heb vanmiddag Bt adapter in m,n mac geprikt,en nu werkt tb en muis dus wel :)

En dat zonder moeite…

enne Bedankt… :wink: