Bleutooth Wireless Mouse batterijenvreter

Ik heb sinds enkele maanden een Bleutooth Wireless Mouse. Deze werkt prima maar om de veertien dagen moet ik de batterijen vervangen. Is dat niet wat snel ? :x

Je gebruikt toch wel oplaadbare he? :wink:

Het zijn inderdaad batterijen vreters. Maar de oplaadbare batterijen die ik gebruik zijn na een paar dagen ook al leeg. :( Dus de originele muis hangt er toch nog steeds aan voor die momenten dat de oplader z'n werk doet.

ik heb hem al 2maand en heb nog nooit iets hoeven vervangen :/

[quote:30837a8a9c="Qorne"]ik heb hem al 2maand en heb nog nooit iets hoeven vervangen :/[/quote:30837a8a9c] ???

raar.

en euh, vraagje.
die bluetooth muizen wegen ook serieus meer zeker?
vind ik persoonlijk niet zo handig.
en euh. ik heb er 1 keer mee gewerkt en toen had ik de indruk dat er een soort van vertraging op zat.
muis vloeide niet zo vloeiend over het scherm (wat een zin!).
of is dat mijn gedacht?!

zijn inderdaad flink zwaarder, maar dat vind ik geen probleem. Als je de batterij om de dag moet vervangen dan werk je waarschijnlijk dag en nacht. Wat wel helpt is om je muis uit te zetten als je hem niet gebruikt. Het toetsenbordt werk overigens maanden op die 4 batterijen. maar dat heeft ook te maken met het signaal. Je gebruikt je muis continu en je toetsenbordt alleen als je een combinatie of een brief intypt.

Ik gebruik sinds 2 maanden een Bluetake muisje, heel klein, licht en supergoed en zit al twee maanden te werken met stel batterijtjes.

Na ongeveer een maand was het eerste, meegeleverde, setje batterijen leeg. (Ik weel niet hoe vol ze zaten .....) Vond ik redelijk snel. Inderdaad is ie iets zwaarder dan een muis met staartje, maar niet vervelend vind ik zelf. Voor de rest werkt de muis zoals elke Apple muis die ik tot nu toe gehad heb, prima.

anders doe je er batterijen in met een hogere capaciteit

heb foto batterijen d'r in zitten en doe d'r ongeveer een maand of 2 mee. Werkt met een opladertje prima en gewicht, ja, wat je zelf d'r van vind. Het werkt in ieder geval fijnloos. Zoals apple het graag ziet natuurlijk. Enige is de sluimerstand, moet je soms de muis even aan en uit zetten om 'm weer aan 't piepen te krijgen. Toetsenbord is wat dat begaat beter. maar combi is top.

Ik heb ook de mouse en keyboard en mijn oplaadbare bat gaan ongeveer een week mee en dan zegt mijn mac al dat ik ze moet vervangen. Ik moet zel zeggen de bat (friwo) die ik gebruik zijn SHIT want in mijn Canon Speedlite gaan ze ook niet al te lang mee, vandaar dat ik ze ook voor mijn mouse en keyboard gebruik :D

TIP de panasonic bat zijn als best getest :wink: