blijven de instellingen in het basestation bewaard?

Hallo,

Ik heb thuis een airport netwerk, nu wil ik dit weekend op een andere locatie het netwerk gebruiken, dus ik wil de airport basestation meenemen, maar wat gebeurt er met alle instellingen als ik thuis de stekker eruit trek, moet ik alle computers die normaal in het etwerk hangen opnieuw aanmelden? ik hoef geen internet te gebruiken op die weekend locatie alleen maar een draadloss netwerkje tussen mijn laptops te hebben.
Heeft iemand ervaring hiermee?

groet Seven.

Eh, je zult het vast niet expres gedaan hebben, maar je vraag staat in 10-voud.... Zou je de andere 9 willen verwijderen? Anders moet een moderator het doen... :roll:

Waarom neem je het base station mee als je alleen maar verbinding tussen je laptops wilt hebben?

Gewoon in ‘Netwerken’ een nieuwe locatie aanmaken (“weekend” ofzo) en dan instellingen zo verklooien dat je de andere laptop kunt zien. Klaar.

volgens mij gaan de instellingen er uit als je een tijdje geen stroom erop hebt gehad. weet het niet zeker, omdat toen ik dit wilde doen kwam ik erachter dat mijn airport het niet meer deed en heb ik het basestation gereset.

daan.

[quote:2b986bd9d7="araminta"]Waarom neem je het base station mee als je alleen maar verbinding tussen je laptops wilt hebben?

Gewoon in ‘Netwerken’ een nieuwe locatie aanmaken (“weekend” ofzo) en dan instellingen zo verklooien dat je de andere laptop kunt zien. Klaar.[/quote:2b986bd9d7]

idd,… je hoeft geen basestation te hebben om twee computers met airport met elkaar te verbinden! :smiley:

Het airport extreme basisstation slaat de instellingen gewoon op. Recent, tijdens een week vakantie had ik de stroom eraf gegooid. Ik kwam thuis, stekker in het stopcontact en alles werkte meteen weer. Maar inderdaad voor en draadloze verbinding tussen twee iBooks of powerbooks heb je geen basisstation nodig.