blog over de mac

Goeiedag allemaal,

Ik heb twee weken geleden een Mac Mini gekocht en ben ermee aan de slag gegaan. Ik ben nu ook bezig met .mac
Ik ben bezig met een blog waar ik elke dag wel een nieuw artikel op plaats. Deze blog gaan alleen over de mac. Wat ik er van vind, mijn ervaringen ermee enzo. Jullie kunnen het bezoeken op de onderstaande link

http://web.mac.com/gerthilbrands

Alvast veel leesplezier gewenst en heb je een reactie of vraag mail me gerust!

Groeten Gert

http://www.videolan.org/vlc/ voor al je video problemen.

Gegroet, bloggende macmini-collega !

Je stelt goede vragen op je weblog. Ik begrijp het inderdaad ook niet waarom de functionaliteit van Quicktime niet uitgebreid wordt met meerdere video-codecs. Want welke bedoeling heeft Apple met Quicktime, het semi-professioneel videogebruik of het alledaagse deskstopgebruik?

p.s. 't wel spijtig dat je geen reacties kan plaatsen op je weblogpagina’s :frowning:

Met vriendelijke groeten,

LucasX

hele leuke blog ik heb me geaboneerd :D

Mag ik meeschrijven? ;)

hee hallo,

dank jullie wel voor jullie reacties! Het is idd niet mogelijk om erop te reageren en dat vind ik ook spijtig. Ik zat te denken om er een forum bij te plaatsen voor de reacties enzo, wat vinden jullie daarvan?

Groeten Gert

Hoi,

Goed plan als mensen kunnen reageren. Heb je .mac al gekocht of maak je gebruik van de proef periode?

Sander.

<offtopic>

Hoe kan ik dat spiegeleffect krijgen (in Photoshop)?

</offtopic>

he hallo,

nee ik heb het nog niet aangeschaft, ben er net mee begonnen zeg maar, maar ik vind het wel erg leuk en zal het wel gaan aanschaffen hoor. Als redelijk wat mensen ook graag een forum zien zal ik er eentje in de lucht gooien hoor

Groeten Gert

mooie site en eindelijk iemand die niet kiest voor de zwarte achtergrond van iweb

er staat wel nog bij het overzicht een titel in het latijn (standaard tekst van iweb)

hallo allemaal,

Ik heb weer een artikel geschreven!

http://web.mac.com/gerthilbrands

het gaat deze keer over safari, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Groeten Gert

hallo allemaal,

Jullie kunnen nu ook reacties bij de artikelen toevoegen! Ik heb eens gezocht in de help van Iweb en kwam het tegen dat het wel kan, ik moest gewoon een vinkje aanzetten.

Dus laat je stem horen!

Groeten Gert

ik vind het niet mooi en de de teksten zijn soms echt amateuristisch. Bovendien als je reclame wil maken kan dat ook iets subtieler... maar dat is mijn mening... succes

[quote:283c039aee="bullit"]hallo allemaal,

Jullie kunnen nu ook reacties bij de artikelen toevoegen! Ik heb eens gezocht in de help van Iweb en kwam het tegen dat het wel kan, ik moest gewoon een vinkje aanzetten.

Dus laat je stem horen!

Groeten Gert[/quote:283c039aee]

Ik ken je niet, dus ik wil je echt niet kwetsen, maar [b:283c039aee]het is niet omdat iedereen een wapen kan kopen, dat we allemaal jager moeten worden[/b:283c039aee]. Het grote: “kijk eens naar wat IK kan”, is een beetje passé (en komt vrij NERDerig over).
Probeer eens je eigen ervaringen te relativeren. Elke mens is belangrijk, hoor, maar je bent niet belangrijker dan een ander (die zich misschien iets rustiger met z’n mini bezig houdt). Ik bedoel maar: je schrijft niet zo héél mooi en je werkt in iWeb. Het lijkt allemaal maar wat banaal.
En nee, ik probeer je hier zeker niet op je plaats te zetten. Ik ben geen zak belangrijker dan jij. Weet je, als een blog echt interessant is, dan zal er wel volk naartoe stromen.

Voor een 22-jarige schrijf je erg kinderlijk vind ik. No offence though.

Voor het merendeel van de 12miljoen bloggers geld hetzelfde: het is geen kunst en geen jourmnalistiek maar een dagboek. Dus schrijf lekker over wat je bezighoudt, wees blij met je macje en zie waar het schip strand.

En als het je als lezer niet interesseert dan lees je het toch niet? Er zijn aanzienlijk meer sites die ik NIET bezoek dan die ik WEL bezoek. Keus genoeg dus…

[quote:60d1035035="Deskman"]Voor het merendeel van de 12miljoen bloggers geld hetzelfde: het is geen kunst en geen jourmnalistiek maar een dagboek. Dus schrijf lekker over wat je bezighoudt, wees blij met je macje en zie waar het schip strand.

En als het je als lezer niet interesseert dan lees je het toch niet? Er zijn aanzienlijk meer sites die ik NIET bezoek dan die ik WEL bezoek. Keus genoeg dus…[/quote:60d1035035]

Natuurlijk heb je gelijk, maar ik zie toch een verschil tussen een blog bijhouden en hem komen “flyeren” op een forum. In het tweede geval, vraag je (zoals nu) om reacties en dan mag ik toch eerlijk mijn mening geven? (Ik heb toch geen slechte bedoelingen). Tuurlijk mag de TS bloggen tot de dood. “Whatever turns you on”.

[quote:cd5c1fe87b="exposed"]Voor een 22-jarige schrijf je erg kinderlijk vind ik. No offence though.[/quote:cd5c1fe87b] Idd, dit viel mij ook al direct op, veel korte zinnen (vind ik) en kinderlijke zinsopbouw/woordenschat. Als je een computergerelateerde opleiding volgt, vind ik ook dat je je artikelen uitgebreider en kritischer mogen zijn. Ik wil je niet ontmoedigen maar zie dit als opbouwende kritiek :)

Wat is TS?

[quote:ed2c4ed7d7="à la Mac"]Wat is TS?[/quote:ed2c4ed7d7] [size=7:ed2c4ed7d7]TopicStarter[/size:ed2c4ed7d7]