Bluetooth AGP

Ik vroeg me af of ik mijn computer kon uitbreiden met bluetooth dmv AGP-slots en niet via een usb-adaptertje. Kunnen jullie als dat kan ook een paar links geven en prijzen? Het is voor een G4. Dank u

Benjamin

Als je nou eerst eens ging kijken waar die poort goed voor is..... :x

AGP = Accelerated Graphics Port

Hoe kom jij eigenlijk aan AGP slot[color=red:5ee937d766]s[/color:5ee937d766]? Weinig kans dat je er meer dan 1 hebt.

wat ji jbedoelt zijn pci slots met agp kun je het vergeten mss kun je eens bij belkin kijken mss hebben ze pci bluetooth kaarten

oops het zullen inderdaad de pci slots zijn

mss kun je ook bij een pc boer zoon kaart kopen het is alleen de vraag welke chips er worden ondersteund door apple. ik heb zelf een stikje van 15 euro met 1.2 versie erop en werkt perfect en is fucking klein de kleinste die ik tot nu heb gevonden :innocent:

[quote:5996f39e57="Napsju"]Hoe kom jij eigenlijk aan AGP slot[color=red:5996f39e57]s[/color:5996f39e57]? Weinig kans dat je er meer dan 1 hebt.[/quote:5996f39e57]

Bestaat, er is een motherboard met 4 AGP slots :bigsmile:

[quote:223b3eec95="vikking"][quote:223b3eec95="Napsju"]Hoe kom jij eigenlijk aan AGP slot[color=red:223b3eec95]s[/color:223b3eec95]? Weinig kans dat je er meer dan 1 hebt.[/quote:223b3eec95]

Bestaat, er is een motherboard met 4 AGP slots :bigsmile:[/quote:223b3eec95]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, er zullen dan dus ook 4 northbridges aanwezig moeten zijn. Welk type / merk heb jij het over dan? :o

De AGP (video kaart connector) is aan het uitfaseren. Intel heeft een snellere systeembus op de markt gezet en de AGP en PCI kaarten wordennu vervangen door de snellere PCI-X (Express) bus. Maar jouw systeembord met 4 AGP connectoren kan dus echt niet, dat moeten 4 PCI connectoren zijn, waar nog een heleboel Videokaarten voor te krijgen zijn, maar niet meer de meest actuele en snelle kaarten, want dat zijn dus de PCI-X kaarten aan het worden, als het aan de industrie ligt.

Je kan het ook aande ‘standaard’ kleur van de connectoren zien :
MEESTAL :
PCI : witte connector : kort op de rand van het moederbord
AGP : bruin : verder van de rand af als de PCI connector
PCI-X : zwart : afstand weet ik niet precies

het zijn wel degelijk pci connectors hoor... :oops: maar heeft iemand een voorstel voor zo'n kaart?