Ik heb sinds kort een Samsung D900. Via Bluetooth kan ik hier met gemak muziek en foto's opzetten... helaas kan ik, wanneer ik de standaard bluetooth-bestandsuitwisseling app gebruik niet de files zien (ook nadat ik succesvol bestanden op mijn telefoon heb gezet) . Enkel de folders kan ik zien. Waar kan dit aan liggen? Is er een alternatief voor de standaard bluetooth app van Apple?
Volgens mij is dat zo met elke phone van Samsung. Ik stuur bestanden gewoon van m'n Samsung naar de Mac of van de Mac naar m'n telefoon... dat is de enige manier. Bladeren in de folders werkt inderdaad niet.
Nee je moet de bestanden in de telefoon op delen zetten oid. Ergens bij de instellingen van een bestand kan je selecteren dat je bestand geshared kan worden via blauwtand. Ik weet het niet meer precies maar het kan wel. Ik had de p300 btw
Heel vreemd allemaal, heb mijn samsung ook snel de deur weer uitgedaan.
Ik weet van de SEK750 dat als ik de GSM op Nederlands had staan dat ik dan ook problemen had met de mappen omdat er apostrofes ( ' ) in de mapnamen als foto's, video's zaten. Deze pakt de BT-bestandsuitwisseling niet.
Probleem is op te lossen door de telefoon op Engels te zetten of zelf een map op de telefoon aan te maken zonder een accent in de naam.