bluetooth connecten naar PC

Weet iemand of het mogelijk is om via bluetooth met een PC te connecten, en via de PC te internetten.

Ik wil namelijk via de PC van mn vriendin kunnen internetten met mn iBook over bluetooth.

Ik zit met de zelfde vraag. Weet iemand wat?

Heb al even gezocht kan tot nu toe niets vinden…

Dat moet wel mogelijk zijn, ik kan namelijk met mn Palm Thungsten|T ook interneppen via mn BT dongeltje. Ik dacht dat je een PPP verbinding op moest zetten tussen die 2 apparaten.

Hi thijs, weet je toevallig hoe en waarmee je je mac heb ingesteld dat ie wist dat ie over BT internet moest delen?

M.i. kun je dit wel koppelen. Echter, dien je een tcp/ip verbinding te leggen over je bluetooth. Dit zul je op dezelfde manier kunnen doen als je met usb en firewire kunt. Echter werkt ren de vous hier niet bij? (ohw mijn frans is slecht)

[quote:3cab164462="2manydjs"]Hi thijs, weet je toevallig hoe en waarmee je je mac heb ingesteld dat ie wist dat ie over BT internet moest delen?[/quote:3cab164462]

Nee want het loopt via mn windhoos machientje thuis :innocent: Maar als je ff googled moet er vast iets te vinden zijn

Ik heb veel gegoogled en ben ook wel wat verder gekomen.. Jammer genoeg staat er nu alleen wel een PC internet te delen over BT. Die had er geen moeite mee op TCP te draaien over BT..

Ben er wel achter hoe je PPP over BT met je mac kan draaien, op die manier kan je bijv. je Palm laten internetten.
Alleen die PC wilde er niets van weten…

Ganymedus, hoe kan je TCP over USB laten lopen?
Misschien kan ik dan alsong internet delen met mijn Mac en hoef ik niet de hele tijd BT dongles heen en weer switchen.

TCP over USB op een Mac, precies wat ik ook zoek.....

Iemand?