Bluetooth devices voor de Mac

Hoi!

Ik ben zelf op zoek naar een complete lijst van bluetooth apparaten die makkelijk kunnen communiceren met Mac OS X. Maar helaas heb ik zo’n lijst nog niet kunnen vinden. Daarom is het misschien leuk om hier een thread te starten en zo deze lijst te maken.

Overigens de reden hiervoor is dat ik op zoek ben naar een bluetooth telefoon + pda, die zowel met mijn Mac als onderling goed met elkaar kunnen communiceren.

Werkt de Compaq iPaq bijvoorbeeld samen met Mac OS X? Of is Palm de enige bluetooth PDA die met Mac kan werken?

grt,
Stijn

Volgens mij zelf als de iPaq het doet is een Palm veel beter. Die is er echt voor gemaakt om met een Mac te communiceren. Een iPaq blijft een soort microgedoe-apparaat. Maarja, een iPaq is wel heel leuk ja.

Ik zou het gewoon bij de ericcson t68i. Zo'n PDA is wel leuk maar de meeste functies zitten toch allemaal in een GSM of je zou ook nog willen schrijven op je GSM display :o

t68i ziet er inderdaad heel goeie gsm uit. Misschien wel wat duur.

339 € bij proximus nu das 100 € minder dan vroeger.

Voor de nederlanders onder ons, in belgie mag je geen GSM gratis bij je abonnement krijgen. Dit heet koppelverkoop en is verboden in België.

inderdaad macattack. ben ik blij dat dit verboden is in belgië!!! Zou zo moeten zijn in geheel europa! Khad zo ooit eens een gsm gevonden in Rijsel (frankrijk dus). En inderdaad, mijn sim kaart werkte er niet in!

339 €, gaat inderdaad nog wel, ik dacht dat het 450 euro was ofzo.
Maar toch nog iets te veel voor een student :slight_smile:
Nog eventjes wachten!

BoeSBoeS

[quote:022cfffc0b="MacAttack"]339 € bij proximus nu das 100 € minder dan vroeger.

Voor de nederlanders onder ons, in belgie mag je geen GSM gratis bij je abonnement krijgen. Dit heet koppelverkoop en is verboden in België.[/quote:022cfffc0b]

Maar jullie zit dichter bij Frankrijk daar zag ik ,m voor 309 euro,los toestel bij
France telecomshop :wink:
Prepaid 1 uur met 50 euro retour
http://www.agence.francetelecom.com/racine_boutique/residentiel/fp/1353/fiche_produit.html

de sony ericson is denk ik presies wat jij zoekt alle sonyericson toestellen werken goed samen met de apple en de p800 is een pda waar je mee kunt bellen en fotos mee kunt maaken wat ie kost weet ik niet maar als het goed is komt ie volgende maand op de markt ik zit ook op dit toestel te wachten

http://www.sonyericsson.com/us/spg.jsp?page=start

[url]http://www.sonyericsson.com/us/spg.jsp?template=PS1&B=ie&PID=9940&LM=PSM_V&gal=105[/url] zo deze is wel goed

Precies die p800 is alles in 1 en zover ik begrijp goed werkend met Apple nu moet je m alleen nog ergens kunnen kopen ;-), ik heb wel begrepen dat ie rond de 800 euries zou komen das wel een hoop geld, maar wie weet met een vodafone/dutchtone abo word de prijs weer beter, want die koppel verkoop mag hier nog wel volgens mij.

ik vind het ook een hoop geld zonder abelement kost ie 850 euro in de btw ik heb hem met ablement al voor 300 euro voor bij zien kommen maar ja mischien komt apple dit jaar nog wel met een nieuwe ipod kleuren scherm pda iets op de markt en dan baal je dat je je geld aan het verkeerde heb uit gegeven ik twijfel ook nog steeds....

Hoe nw en geupdate de ipod ook wordt,bellen kun jer niet mee lijkt mij, en fotoos maken ook niet ;-)

je weet het niet je weet het niet

kijk als ie alles kan maar niet kan bellen
dan maar een goedkope blauwetand gsm er bij

Ja das wel een mogelijkheid, maar ik zie ze trouwens niet ook nog een camera in de ipod stoppen jij wel??

Ps wat is jouw naam in ichat trouwens , ik zie m niet in je profiel ,ik wou je toevoegen aan m’n buddy lijst maar dat lukt niet zonder naam ;-),als jij dat goed vind natuurlijk.

Ik denk dat je met een gerust hart die (inderdaad onwijs kewle 8) ) P800 kunt kopen; de iPod gaat volgens mij echt (nog lang) geen Audio/Video/Kleuren/Touchscreen/Pda/Camera/Telefoon-apparaat worden (in elk geval niet allemaal tegelijk...).

Nee dat lijkt mij ook niet, het gaat wel redelijk snel met upgraden maar zo snel,neeeee

En weet iemand waarom er eigenlijk nog geen Bluetooth speakers zijn. Moet mogelijk zijn toch?

geen idee idd , lijkt me toch een prima product , draad loos je speakers op je bureau, ;-). Komt vast nog wel.

iPod met bluetooth??? dat komt vast nog dit jaar..

Ik zie het al helemaal voor me, met m'n laptop op bed en wireless speakers, te gek toch? Snap niet waarom het er nog niet is, lijkt me een killer applicatie.