Bluetooth-dongle maakt geen verbinding

Ik heb een Bluetooth-dongle van Keyspan aan mijn toetsenbord, maar die maakt al enkele dagen geen verbinding meer. Hij is ook niet meer te zien in het systeemprofiel.

Weet iemand nog een truuk om het ding aan de gang te krijgen? Of is dit weer een miskoop geweest, het prul is nog geen 4 maanden oud!

Sommige USB apparaten zonder voeding willen niet in elke USB poort werken. Heb je iets veranderd? Hubje er tussen? GFeen voeding op het hubje? Andere poort? Andere apparatuur erbij?

Nee, en ik heb inmiddels elke usb-aansluiting in het scherm en aan het toetsenbord gebruikt.

rechtstreeks in de mac!!!

toetsenborden van apple zijn nog steeds usb 1 en daar gaat het tegenwoordig mis met usb 2 apparatuur.

[quote:327b80b63c="Andre"]rechtstreeks in de mac!!![/quote:327b80b63c] Werkt ook niet. Zou trouwens ook niks moeten uitmaken, want het is gewoon een USB1 dongle (voor de kenners: model BT- 2A) en die heeft het altijd gedaan in mijn toetsenbord.

Keyspan geeft wel lang garantie op z'n spullen toch? Retour afzender dus.

Lijkt mij ook.

Baal er alleen wel van. Dit ding zat in een bestelling van mail-a-mac en ik heb uit hetzelfde pakket ook al een harddisk terug moeten sturen.
Lijkt wel alsof dat pakket via Tsjernobyl verzonden is.