Bluetooth en Mobiel

Beste mensen,

Al enige tijd is er vanalles mogelijk met bluetooth en je gsm, je kan dingen syncen, muziek overzetten, je computer besturen, via je computer je telefoon opnemen, via je computer je telefoon laten bellen enz…
Maar ik ben nog geen enkel programmatje tegen gekomen waarmee je ook echt via je computer zelf kan bellen? Dat de speakers van je computer gebruikt worden als luidsprekers van je telefoon, en dat je ingebouwde mic gebruikt word als mic van je telefoon.

Je hebt nu al allerhande draadloze headsets die prima samen horen te werken met je mobiel, dus opzich is het mogelijk? Geluid kan via bluetooth overgebracht worden!

Bestaat er echt nog steeds geen programma dat dit kan? Waarmee ik gewoon m’n gsm op m’n bureau heb liggen, ik op de computer een nummer ingeef, en net zoals met skype tegen de andere begin te praten? Zonder dat ik m’n gsm vast moet houden enz enz?

Ik ken bluephone elite, maar voorzover ik er mee gespeeld heb is dit nog steeds niet mogelijk?
Of vergis ik me hier helemaal?

Groeten
jonas

Wat ik wel weet is dat je op een windows pc via bluetooth drivers van MSI, kan praten via de microfoon van je pc. Je hoort het geluid dan weer via de speakers (de pc staat dan ingesteld als headset).

In principe is het dus mogelijk, nu maar hopen dat zoiets ook nog voor de mac gaat komen.

Van de site van [url=http://www.reelintelligence.com/BluePhoneElite/features.shtml]BluePhoneElite[/url] begrijp ik dat het wel mogelijk moet zijn.

[quote:9affa6fd8e]Dial and answer calls from your desktop[/quote:9affa6fd8e]

Maar dan moet je telefoon wel compatibel zijn met BluePhoneElite.

Nope, ik heb bluephone elite, en wat jij zegt is gewoon een heel mooie manier om uit te leggen dat je via je computer je telefoon kan opnemen, en een nummer kan laten bellen, maar het eigenlijke bellen moet je nog steeds via je telefoon doen...

Dat is toch wat ik ervaar?

Jonas

Mijn telefoon (Samsung 760) is slechts gedeeltelijk compatibel met BluePhoneElite dus ik kan het zeker niet testen. Ik kan slechts bestanden van en naar de telefoon kopieren.

Ik kan smsjes verzenden, m'n telefoon laten bellen, opnemen, bestanden verzenden, frontrow activeren en bedienen enz enz...

Maar ik kan niet echt bellen met m’n computer via m’n telefoon… En das wel jammer…

JOnas