Bluetooth headset (voor Skyper/Mercury en Yahoo Messenger)??

Ik heb een Mac Mini (G4) met ingebouwde bluetooth, echter het beperkt aantal USB poorten vormen een probleem...

Bestaat er een draadloze (Bluetooth) headset om te Skypen?

Zijn die dingen die gebruikt worden met een mobiele telefoon ook compatibel met mijn MAC?

En werken ze op Skype/MSN Messenger?

Jabra is compatibel met PC… ook met MAC?? (G4)

Iemand ervaring?

heb je een gsm die bluetooth heeft, ik dacht dat sommige gsm's dienst konden doen als voice gateways, maar anders bestaan er idd wel bluetooth headsetjes,

zouden de standaard headsets van een gsm niet werken?

Ja hoor Jabra BT 250 werkt zeker, ik heb er een die ik nooit gebruik, kan je evt overnemen voor €30,- Skype werkt, MSN heb ik geen ervaring mee.8)

msn zal niet lukken, tot nu toe ondersteunt geen enkel progje audio via msn (wel video)

logitech heeft er ook een aantal werkbaren exemplaren [url=http://logitech-en-amr.custhelp.com/cgi-bin/logitech_en_amr.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1874&p_created=1103566606&p_sid=f-8YjJoi&p_accessibility=0&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NSZwX3Byb2RzPTg0NCwxMiZwX2NhdHM9JnBfcHY9Mi4xMiZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0xJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9bWFj&p_li=&p_topview=1]klik[/url]

ik heb zelf een mobile pro en gaat goed.

Ik heb gisteren een BlueTrek-G2 gekocht, werkt op mijn mobiel, met skype en ichat, msn niet geprobeerd. (35 euro bij mediamarkt)

Iemand specifiek ervaring met YAHOO messenger/MERCURY messenger/MSN for Mac messenger in combinatie met een bluetooth headset?