bluetooth muis

Is het normaal dat ik altijd weer opnieuw moet pairen als ik de imac G5 opstart?

Dat denk ik niet. Ik heb enkel een Wireless Apple Keyboard gehad. Een draadloze muis & draadloos keyboard moet ik nooit meer hebben, alhoewel ik geen problemen had met het keyboard. Het is te zot om batterijen te moeten vervangen en problemen te hebben met connecties die wegvallen enzo. Iedereen zijn eigen mening daarover natuurlijk.

Dat lost je probleem niet op. Hopelijk kan iemand je helpen. Succes nog.

Ik heb mijn nieuwe PB net een week en heb daar een BT muis bij. Tot dusver werkt die perfect hoef hem nooit opnieuw te pairen of wat. Soms als een connectie verbroken is geweest voordat mijn PB gaat slapen (omdat ik ergens ander ben gaan werken) kan het ff duren voordat de PB en muis mekaar weer vinden. Verder is het enkel een kwestie van klikken met de muis om deze te activeren (heeft ook slaap nodig) en we kunnen verder. Zeer tevreden mee dus. Wou dat mijn BT headset even goed functioneerde.

Ik heb 3 BT muizen en 2 BT toetsenborden van Apple. Opnieuw pairen hoef ik nooit te doen, dus bij jou is er iets aan de hand. Als je in de iMac G5 Bluetooth hebt ingebouwd, kijk dan eens of je de Bluetooth firmware update kunt draaien. Die kun je op de support site van Apple downloaden.

beveiliging van bluetooth instellen, verifireren uitshcakelen ofzo. als het goed is moet het dan werken