Bluetooth not available na crash firmwareupdate

Mijn wireless internetconnectie viel plots weg (linksys modem/router) waardoor de laatste frimware update kwam te crashen.... Gevolg is dat bij herstart van mijn Powerbook G4 1.5 MHz thv het icoontje bluetooth vermeld staat: bluetooth not available. Herstart na verwijderen van batterij na enkele minuten was niet succesvol. Enige tips ? alvast bedankt

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66959

Het blijft verstandig om updates eerst te downloaden en dan pas te installeren. Zeker als je een draadloos netwerk hebt.

Hier staat de standalone installer. Nogmals draaien zou ik zeggen. Overigens kun je misschien beter gelijk de 10.4.4 installer er achteraan ophalen…

Als hij niet wil installeren moet je even kijken of er in /library/receipts/ een pkg is weggeschreven. Als dat zo is moet je die even weggooien. De computer denkt anders dat de update al is gedaan.

Succes

De oplossing ligt hem in de Mac te herstarten en gelijktijdig shift-option-control te drukken ! Duurt een eeuwigheid totdat hij opgestart is maar alles werkt terug naar behoren.

PS: met dank aan Google en de Mac-community

[quote:1e7ccea5f6="wdevelter"]De oplossing ligt hem in de Mac te herstarten en gelijktijdig shift-option-control te drukken ! Duurt een eeuwigheid totdat hij opgestart is maar alles werkt terug naar behoren.

PS: met dank aan Google en de Mac-community[/quote:1e7ccea5f6]
Wat doet dat dan tijdens het opstarten?