'Bluetooth Unavailable'

Hoi,

Ik heb een powerbook 15" macosx 10.3 met bluetooth erin, dat werkte altijd goed, maar sinds kort staat er ‘Bluetooth unavailable’ boven in mn balkje :?

Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik hier hier ook al een tijdje last van, alleen dan met een 17" PB. Soms helpt het om even te herstarten, soms blijft bluetooth een week unavailable. Zou het misschien toch iets hardwarematigs zijn?

als je ook in je systeemprofiel hebt gekeken en in je systeemvoorkeuren hij niet meer voorkomt, dan zou ik (heb ik ook gedaan nl.) garantie claimen... Dan is je Bluetoothmodule waarschijnlijk defect... Apple bellen en hem op laten halen zou ik zeggen...

Succes

Het staat idd ook niet meer in mn system preferences ..

Heb sinds enkele weken een nieuwe PB12". Na enige tijd deed de Bluetooth het niet meer: Apple gebeld. Zij vroegen wat ik allemaal aan de PB had hangen. Toen ik vertelde dat ik een DVI-ADC adaptor gebruik werd ik onderbroken: dat was het probleem. Ik heb een nieuwe gekregen en alles werkt sindsdien vlekkeloos.

heb soms hetzelfde. PR-ram zappen helpt bij mij dan. 15' PB.

Hmm,. mja twerkt nu weer :?

maar wat is PR-ram zappen?

Vul in "PRAM" in het zoekvenster van Apple Help en zie het antwoord op je vraag ... :)

[quote:ceadb87642]Parameter RAM. A special part of RAM on the Macintosh computer, where some system parameters are stored. This RAM is battery backed, to save the information even when the machine is turned off. P-RAM can become corrupted, causing erratic system behavior. A process called "zapping_the_P-RAM" can be used to clear the RAM area, to clear up some problems.[/quote:ceadb87642] Google is mn vriend :)