Bluetooth USB adapter?

Ik zag een aantal maanden geleden in de apple store, en op de site van de locale apple-boer (klinkt zo, appel achtig ^^) een bluetooth USB adapter van D-Link (ik dacht DBT-120 ofzoiets). Maar nu ik er uiteindelijk een wil kopen vind ik die op geen een van de 2 sites meer. Ik heb de apple premium reseller (zoals dat nu noemt) een mail gestuurd, met daarin de vraag waar die D-Link naartoe was. Blijkt dat die einde reeks is maar dat ze een "ASANTE friendlynet BLUETOOTH USB ADAPTER MAC" hebben, alleen vind ik niets erover op de site van asante, die van apple of zelfs van de reseller zelf... Dus is mijn vraag heeft iemand ervaring met dit ding, en anders wat is een andere goede bluetooth adapter voor mijn mac? Alvast bedankt :)

Ik heb er laatst een bij Dixons gehaald (Bluetooth 2.0) van Sitecom. Werkt prima op de mac en gemakkelijk verkrijgbaar.

Kan je ook bij fnac, mediamarkt, in de rekken vinden

Ja, zo'n doorzichtig blauwe van Sitecom, werkt perfect.

Frans

Heeft iemand een typenummer/naam van die Sitecom?

Deze: http://tinyurl.com/yf3l4o

Sweex en MSI werken ook prima... (Is er uberhaupt wel eens een gesignaleerd die het niet doet met een mac?!?)

ik hoor steeds meer dat sweex het wel doet maar hier bij mij doet het echt he-le-maal niks... best wel jammer als je bedenkt dat ik veel geld heb uitgegeven en niet echt een goed apparaat er voor terug gekregen heb

[quote:1343e01eb2="smoothly"]Sweex en MSI werken ook prima... (Is er uberhaupt wel eens een gesignaleerd die het niet doet met een mac?!?)[/quote:1343e01eb2]

Ja, de Belkin F8T012v doet het niet helemaal jofel. Hij wordt wel herkend, maar communicatie met mijn mobiele telefoon gaat niet helemaal goed. Bestandsoverdracht en synchronisatie is niet mogelijk.

Nu ik dit schrijf, bedenk ik mij dat die Belkin voor een USB 2.0 aansluiting is bedoeld. Ik heb hem gebruikt op een iBook G4 800MHz en een PowerMac G5 1.6 GHz, beide uit 2003. Bestaat er misschien een mogelijkheid dat die USB 1.0 bussen hebben waarop die bluetooth adapter niet helemaal goed werkt?

Ene van Belkin (F8T013) werkt vlekkeloos met OSX. Het enige wat je niet kan doen, is het softwarematig uitzetten van het bluetoothsignaal.

[img:9ee81a7e76]http://img123.imageshack.us/img123/3964/ful1f8t009ukjv3.th.jpg[/img:9ee81a7e76]