Bluetooth USB-stick voor allen zonder ingebouwde bluetooth

ik heb net een nieuwe gms gekocht, een toestel van de zogenaamde proximuscollection. Kort gezegd betekent dit dat het toestel klaar is voor wap, .... en ja heb net twee uurtjes zitten wappen voor één leuke beltoon.

Nu komt het leuke, ik heb een mac besteld met ingebouwde bluetooth, blijkt nu dat ik in de proximuswinkel een usbstick zal liggen met bluetooth. Deze stick stop je dus in de usbpoort et voila een ordinaire pc zonder bluetooth heeft nu opeens wel die leuke eigenschap.

Alles werkt prima enkel moet je de drivers vanop de franse website downloaden, want er zat geen installatiecdrom erbij…

servir frais

Voor een Mac zijn geen drivers nodig voor een Bluetooth stick. Beste koop je die van Sitecom voor 30 euro bij verscheidene winkels, onder andere de Dynabyte. En deze dingen bestaan al een tijdje ;-) Een jaar of 3 denk ik.

Okay begrijp ik iets niet of is dit heeeeeeeel oud nieuws?

Je kan het zelfs al retro-nieuws noemen ;)

Zelfs bij [url=http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore?productLearnMore=T6295]Apple[/url] hebben ze er al van gehoord. Erger nog, als je geen BT hebt laten inbouwen bij het bestellen kan het niet anders dan met zo'n dingeltje...

[quote:4f2511589f="servir frais"]Nu komt het leuke, ik heb een mac besteld met ingebouwde bluetooth, blijkt nu dat ik in de proximuswinkel een usbstick zal liggen met bluetooth.[/quote:4f2511589f] Hier snap ik het even niet meer. Je zegt dat je een Mac met ingebouwde bluetooth hebt besteld en nou ga je toch nog een USB dongle er aan hangen? Erg vreemd.

Maar goed: voor diegenen die geen ingebouwde bluetooth hebben het advies om de D-Link DBT 120 dongle te nemen. Die is als enige 100% compatible met de Mac en ondersteund alle features die de ingebouwde bluetooth oplossing van Apple ook bied. Voor andere dongles geld dat niet.

Acer werkt ook prima ....., heb er nog een over :D

Welke versie is die sitecom bluetooth stick van €30

[quote:8090fdeb7b="macpro"][quote:8090fdeb7b="servir frais"]Nu komt het leuke, ik heb een mac besteld met ingebouwde bluetooth, blijkt nu dat ik in de proximuswinkel een usbstick zal liggen met bluetooth.[/quote:8090fdeb7b] Hier snap ik het even niet meer. Je zegt dat je een Mac met ingebouwde bluetooth hebt besteld en nou ga je toch nog een USB dongle er aan hangen? Erg vreemd.[/quote:8090fdeb7b]

Dat schrijft 'ie toch helemaal niet!?! :?

Servir frais bedoelde dat hij/zij die bluetooth stick zag liggen niet dat hij er een gaat kopen

okee ik heb me niet goed uitgedrukt, ik heb dus een mac besteld met een ingebouwde bluetooth kaart, maar heb thuis op de pc's van mn broers geen bluetooth.

Zag ik per toeval in de shop zo’n stick liggen en heb ik mij er eentje aangeschaft, en het werkt prima alleen heb ik er zo’n 50euro voor betaald…

Ouch dat zijn er twintig teveel vrind. Nu is Belgie wat duurder, maar denk dat je toch wel wat op de knip had kunnen bezuinigen! ;)

aai :o nuja ik zag het logo van mac os x op de verpakking staan en dacht niet meer aan de prijs... en ik wist al helemaal niet dat die dingen reeds zo lang op de markt zijn!

Ah joh het geld moet blijven rollen. En je hebt nu wat je hebben wil. Dit is de goedkoopste dacht ik.

[img:e94a35bc18]http://www.bestekeus.nl/shop/images/cn500.jpg[/img:e94a35bc18]