Bluetooth verbinding verbreekt met telefoon in adresboek

Hoi,

Ik heb een kleine narigheid. Ik heb een koppeling gemaakt via buuetooth tussen mijn iMac en mijn Motorola telefoon. Alles is goed geconfigureerd. Maar nu het vreemde.
Wanneer ik in adresboek de koppeling maa met mijn telefoon geen probleem. Ik vul een toegangcode in en klaar, netjes verbonden. Wanneer ik nu van een contactpersoon het telefoonnummer aan klik, kan ik het niet bellen met mijn mobiel. In systeemvoorkeuren/Bluetooth zie ik dat de optie Verbonden:Ja naar Verbonden:Nee schakeld.

Heeft iemand een idee waar ik het zoeken moet?

Misschien heb je [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=54428]hier[/url] wat aan?

Als je Adresboek > contents > resources > telephonyBundle > contents > resources > ABDeviceCommandSets.plist opent met Teksteditor en dan met Cmd+F zoekt naar k700, dan kom je op een regel uit.

Wat je doet is de tekst ‘K700’ veranderen in het gewenste model, bijvoorbeeld ‘K800’ of ‘W810’. Wat je dus niet moet doen is de ‘i’ er achter zetten. Als je meerdere toestellen hebt die je wilt gebruiken, dan kopieer je de regel en zet hem eronder

Bij mij werkte het onder Tijger met een K800 en onder Panter destijds met een K750 (beide SE, maar als je V300 invult, zou het ook voor een Motorola moeten werken).

Helaas, ik heb een Motorola V360 maar het werkt niet.