bluetooth

Wie o wie heeft enig idee of (en hoe) je een Nokia 6310i en een bluetooth adapter (welke: d-link?) kunt gebruiken om mobiel te internetten?

Graag reacties van gebruikers!

Bas

Dat ka ngeen probleem!

Wat bedoel je?Is er ook Nokia software client zoals bij Ericsson?

Nee dat niet maar je kunt wel gewoon internetten via je nokia. Je kunt ook smsjes versturen en zien of er een telefoon binnenkomt. iSync, iCal en de contacten kun je niet overzetten en met elkaar gebruiken.

En ik heb ergens gelezen dat internetten ook goed ging…

Dan is een Ericsson toch handiger,die kan toch gewoon iSync en iCal gebruiken?

precies ;) waarom denk je dat ik een sonyericsson heb :)

lekker eigen achtergrondjes maken, agenda bijhouden, contacten syncen…

zoals steve zei: “If you lose your telefoon you don’t lose your life” omdat alles op je mac staat. Nieuwe telefoon en zet al de oude data uit je vorige telefoon erin en klaar ben je…

Met de ericsoonclient kun je ook back-ups maken van je telefoon en weer restoren echt héél handig!

meer gespecificeerd dan: - iBook SE Graphite - Mac OS 10.1.5 - Nokia 631oi - nog geen bluetooth adapter

Wat moet ik doen om mijn mail overal te kunnen ophalen?

is geen probleem. Zelf werk ik met 6310i en trust BT adapter. werkt probleemloos. Een nadeel, werkt niet met alle i-appl. van OSX. het zal m.i. niet lang kunnen duren of ook dat wordt opgepakt door apple. Annsluiten geen probleem. met een paar kliks werkte het zaakje.

[quote:f821ef070b="baphi"]meer gespecificeerd dan: - iBook SE Graphite - [b:f821ef070b]Mac OS 10.1.5[/b:f821ef070b] - Nokia 631oi - nog geen bluetooth adapter

Wat moet ik doen om mijn mail overal te kunnen ophalen?[/quote:f821ef070b]
Als je BlauwTand aan 't werk wil heb je [b:f821ef070b]OS 10.2.x[/b:f821ef070b] nodig.

hoeft niet... je kunt ook bluetooth preview voor 10.1.5 downloaden... Had ik eerst ook :)

hoy, ik was laatst op de klokhuisdag en daar was een apple man die een nokia aangesloten had. hij heeft de instellingen op het internet gezet en wel http//:homepage.mac.com/bram mocht je het niet kunnen openen of als het er niet meer is mail me maar even.

hay

Kan ik vanaf mijn mac een plaatje sturen naar mijn nokia 3510i (voor een achtergrondplaatje) ??
Of heb ik daarvoor bluetooth nodig??

Dennis