Boek(je) maken en dan drukken met oplage = 1

Beste Forumleden,

ik wil graag een reisverslag maken in bv. een pakket als Pages, en dan dit vervolgens laten drukken op een manier zoals dat vanuit iPhoto kan: gebonden, in lage oplage, bijvoorbeeld 1 exemplaar.

Heeft iemand hier ervaring mee? Tips? Online aanbieders?
Eigenlijk zoek ik dus een drukker waarbij je online kunt aanleveren en die lage oplages drukt…

Thanks,

Peter

Ken er eentje... kost wel 235 euro.

http://www.bergboek.nl/publiceren.htm

Als je je documenten op de een of andere manier om kunt zetten naar afbeeldingen zou je het gewoon met iPhoto kunnen doen.

Het kan wel vaak op hoge scholen en universiteiten. Op mijn school kunnen ze drukken met digitale aanlevering (zelf in Quark en InDesign formaat). Misschien kun je kijken of iemand in je omgeving dat voor je kan regelen.

DAnk voor de reacties... iPhoto lijkt me wat te beperkt. Ik ben nu wat drukkers zoals dprint.nl aan het mailen met mijn vraag...

De iPhoto serivce is wel super makkelijk, als ik nu iPhoto kon ‘bypassen’ en mijn PDF daar inleveren :slight_smile:

Cheers,
Peter

Deze post is alweer een tijdje geleden maar dit kan tegenwoordig bij Pumbo

‘Een tijdje geleden’.
In die tijd ben ik getrouwd, gescheiden en zijn mijn kinderen afgestudeerd zo ongeveer. :slight_smile:

Wat hebben die dan gestudeerd?

Helemaal niets. :slight_smile: Het was maar om de tijdspanne wat mee aan te geven.