Boeken over Final Cut Pro HD

kan iemand me een goed boek aanraden om te start met final cut pro (express or hd)

www.peachpit.com zoek dan op final cut etc.

Of zoek bij amazon.com (en kijk voor lokale prijzen op amazon.de). Of loop een goed gesorteerde boekhandel binnen? Zelf heb ik "Final Cut Pro 4 Editiing Essentials" van Tom Wolksy gekocht, en kon het niet laten daar Kevin Monahan's boek "Motion graphics and Effects in Final Cut Pro" bij te doen.

[quote:8d950d87f0="freeride_mac"]kan iemand me een goed boek aanraden om te start met final cut pro (express or hd)[/quote:8d950d87f0]

Ik heb verschillende boeken over Final Cut Pro 4 maar het beste (en dikste) vind ik The Final Cut Pro 4 Bible. Zowel voor beginner als gevorderde. Amazon verstuurt het niet- te zwaar denk ik, maar hier in Amsterdam vond ik het bij verschillende boeken- en computerzaken. 50 euro voor een perfect naslagwerk. Veel geld, maar het wel waard.

Wolf

Hoi, het ligt eraan wat je verwacht van je boek. Ben je een newbie en wil je dmv lessen snel met FCP leren werken, zoek dan een boek met een dvd erbij ofzo. In deze reeks kan ik zeker Apple Pro Training Series: Final Cut Pro 4 aanraden!! Die over FCP4 is zeer goed en duidelijk.. voor een linkje

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0321186494/qid=1088672410/sr=8-1/ref=pd_ka_1/103-1692110-9555861?v=glance&s=books&n=507846

Als je al wat kan met FCP (en dan bedoel ikniet een simpele edit maken), ben je idd misschien beter af met een dik naslagwerk, om in geval van problemen terug te vallen op het boek. In deze reeks vind je er wel wat. The Bible is zo’n goed voorbeeld…

Laat weten wat het geworden is…

Suc6
Koen

Als je een goede tutorial zoekt: DMTS (digital media training series) heeft een fantastische training-DVD. US$ 99,- Of voor Final Cut Express nu in de aanbieding voor 49,- Meer dan 10 uur trainingsmateriaal. Je leert toch veel sneller als je het iemand ziet doen. Ik heb 'm gelijk ook besteld (m'n vader heeft ze meegenomen uit Amerika) voor DVD Studio Pro 2, Panther.

Goed spul. Succes,

Wolf