Bono over de iPod in de HUMO van deze week

Vind zojuist de nieuwe HUMO in de brievenbus: U2 zanger BONO over de iPod:

[quote:3be8b55488]Met de iPod hebben we het mooiste stukje design sinds jaren.[/quote:3be8b55488]

[quote:3be8b55488]Ik vind het genant dat er een techneut als Steve Jobs nodig was om het grootste probleem van de muziekindustrie op te lossen. De iTunes van Apple hebben bewezen dat mensen bereid zijn online voor muziek te betalen als de prijs maar redelijk is.[/quote:3be8b55488]

Apple is gewoon geniaal :apple: 8)

we zullen maar zeggen dat bono 100% gelijk heeft... 8)

Zou Bono en zijn vriendjes geld of zoiets krijgen van ome Steve? Niet dat ik het niet met hem eens ben, maar hoe komen die twee zo close? Ze zijn al een paar keer bij een presentatie van Appel geweest etc etc.

Misschien is bonno gewoon een echte apple fan en volgens mij houd steve ook wel van hun muziek soort..

Wie heeft trouwens die u2 ipod? Ik heb er nog nooit iemand mee gezien…

[quote:d4ff684dd5="GordonNL"]Wie heeft trouwens die u2 ipod? Ik heb er nog nooit iemand mee gezien..[/quote:d4ff684dd5]

Een vriend van me, die is helemaal U2 gek! Hij heeft zijn oude verkocht toch de U2 versie uitkwam. Hij vindt hem natuurlijk helemaal geweldig :slight_smile:

En het gaat zelfs nog verder [quote:9ff9ef8e12]Als Jonathan Ive, die voor Apple ontwerpt, een fanclub had, zou ik er lid van zijn[/quote:9ff9ef8e12] en [quote:9ff9ef8e12]Waarom ontwerpen mensen als Ive geen auto's? De wegen zijn overladen met lelijke voorwerpen zonder vrouwelijkheid, zonder humor, zonder seks. Als het de taak van de kunst is om lelijkheid te verjagen, laten we dan beginnen met de auto: zet de mensen van Apple daaraan[/quote:9ff9ef8e12]

[quote:1fa6862868="GordonNL"]

Wie heeft trouwens die u2 ipod? Ik heb er nog nooit iemand mee gezien…[/quote:1fa6862868]

Ik :bigsmile:

Daaf

op school heeft er ook iemand een, en die is echt wel sjiek..

Ik vind hem ook wel stoer, vooral die achterkant vind ik mooi gedaan :D

:apple: = Miracle Drug :)

het is wel grappig dat juist U2 zo over een merk praat

dit is namelijk de enige band in de wereld die niet aan sponsoring doet
om dat ze niet verbonden aan een merk willen zijn

daarom is het wel grapig om te zien hoe ze nu over apple te spreeken zijn
hun hele internet site is een jaar of wat geleden op xservse gezet
en daar door kwamen er veel meer mogelijk heden op de site
ik denk dat dat ook wel heeft geholpen

mss heeft Bono als beloning er wel een ipodje voor gekregen :P Leuk dat zulke bekende wereldgangers zo positief zijn over apple, heb ik bij windows nog niet gehoord....

Als ik op MTV cribs kijk zie ik altijd dat die grote sterren MAC's in hun grote huizen hebben.. Ook bij Pimp My Ride gebruiken ze MAC's..

ik vind di u2 ding afgrijselijk

dat zwart heeft wel iets, maar met dat rood lijkt net wel duivelaanbidding
en de achterkant heeft wel lueke handtekeningen, maar ik zal niet verbaast staan als die handtekeningen neit meer te zien zijn na paar manden intensief gebruik zonder iskin of dergelijk
(en waarom zou je een u2 ipod kopen als je tog een iskin overheen doet)

Niet iedereen doet er een iSkin over en die handtekeningen zullen er echt niet afgaan want dat is met lasters er in gegraveerd..

ja dat snap ik ook wel dat het ingegrafeerd is, maar heb je wel eens goed naar de krassen op je ipod gekeken... tenminste de krassen bij mijn ipod zijn in veelvoud dat ik niet meer mezelf inkan zien als ik in dat ijzere plaat kijk.

[quote:cd6d1d5e18="GordonNL"]Apple is gewoon geniaal :apple: 8)[/quote:cd6d1d5e18]

Mee eens maar ik vindt de U2 iPod echt TE lelijk!

[quote:fb15f6ac98="GordonNL"]Apple is gewoon geniaal :apple: 8)[/quote:fb15f6ac98]

wist je da nu nog maar? :stuck_out_tongue: :smiley:

[quote:4c5c2abda0="GordonNL"]

Wie heeft trouwens die u2 ipod? Ik heb er nog nooit iemand mee gezien…[/quote:4c5c2abda0]

Ik heb 'm ook. Van zodra ik hoorde dat die beschikbaar was, heb ik 'm gekocht. Dat is pas design! 't Is bijna jammer om 'm te gebruiken.