Ik heb via Boot camp, Windows xp geinstalleerd. Was even de driver CD vergeten en tot mijn verbazing werkt Windows dan ook. Toen ik de driver CD installeerde liep hij halverwege vast omdat hij nieuwe hardware had gevonden en ik moest afbreken. Hoe kan dat nou, nieuwe hardware? Ik heb de Intelmac met 256 Mb kaart en 2 gig intern..... wat zou er dan fout kunnen gaan? Firmware update ook al gedaan. Wat doen die drivers eigenlijk?
Wat hij dan gaat vinden is de bluetooth chip. Deze herkend hij eerst totaal niet. Dan ineens wel. Tevens worden je airport card, de netwerkkaart, audiokaart en videokaart goed ondersteund. En er is een extensie voor de eject toets op je toetsenbord. Tijdens deze 'nieuwe hardware' moet je gewoon doorklikken. Hij zal een aantal keer aangeven (volgens mij 2x) dat er geen digitale handtekening is voor de gevonden drivers. Maar dan klik je gewoon op toch doorgaan, en dan komt alles goed.
Ik heb net voor Macsupport (mijn werkgever) 4 imac intels klaar gemaakt met bootcamp. Deze staan vanaf morgen draaiende in de diverse filialen.
Er is niet om een digitale handtekening gevraagd bij de installatie van de drivers. Bij het herhaaldelijk opnieuw opstarten herkent hij de "bluetooth"?? (muis en toetsenbord) niet Op het inlogscherm staat de cursor vast. Wil toch wel graag Windows op mijn Intelmac draaiend krijgen......
De cursor lijkt alleen vast te staan omdat je draadloze toetsenbord niet werkt, als je nog ergens een standaard toetsenbord of muis hebt liggen moet je die even gebruiken, kan je ook de juiste drivers installeren.
"snoertjes" muis aangesloten, dat werkt. Maar de bluetooth blijft maar weigeren. Heb dus ook geen toetsenbord, iemand nog een suggestie?
De foutmelding in de driver cd geeft aan:
ATI-Mobility Radeon X1600 vodoet niet aan de logo-test die op comptabiliteit met Windows XP controleert
Heeft er niemand problemen met bluetooth in combinatie met Boot Camp????
mijn ervaring met boot camp en xp is dat het heel erg goed gaat. Als xp start komen er van allerlei meldingen dat er apparaten gevonden zijn.. anuleer alles zodat je niets installeert!!
gebruik alleen de driver cd die je gebrand hebt! alle meldingen van xp die tussendoor verschijnen over nieuw gevonden hardware gewoon anulleren en alleen de drivers van de cd installeren. Dan gaat het goed!
Helemaal opnieuw begonnen, alles gaat perfect (inlusief bluetooth muis en toetsenbord) totdat ik de Mac Drivers CD (DVD) installeer, halverwege geeft hij de fout als eerder gemeld en hij vindt geen Bluetooth. Hierdoor werkt het toesenbord en de muis niet.
Als ik een muis en toetsenbord “met touwtje” aansluit en opnieuw opstart gaat het goed.
HET BLIJKT DAT HET WIRELESS KEYBOARD EN MUIS VAN APPLE NIET WERKT MET WINDOWS!!!
Net van de mensen van Macsuport gehoord en in de Automatiserings Gids van vandaag gelezen.