Goedemiddag iedereen,
Ik heb eergisteren mijn iMac geformatteerd omdat hij wat meuk overal had staan en heb deze dan direct in 3 partities ingedeeld.
1tje voor het OS zelf (100GB), ééntje voor mijn documenten (thuismap en dergelijke, 350GB) en het resterende voor Bootcamp.
Nu dacht ik natuurlijk dat dit geen enkel probleem ging opleveren als je na het installeren van mac os x de schijf bootcamp gewoon
zou formatteren als EXFAT. Maar nu kan bootcamp daar natuurlijk niet mee omgaan met die partities en begint hij te zeuren.
Nu was mijn vraag is er toch een omweg om windows op de reeds bestaande EXFAT partitie te installeren? De schijf is als
Mac OS Uitgebreid (niet hoofdlettergevoelig en ook niet gecodeerd) geformatteerd. De bestaande Bootcamp partitie is reeds EXFAT.
Heb het al geprobeerd met gewoon FAT32 en EXFAT, met een windows 7 ultimate (32 en 64bit) dvd. Hij boot zonder enig probleem
van de dvd maar bij het installeren van windows op de partitie bootcamp zeurt hij dat dit niet mogelijk is, ook de schijf in de windows installer
formatteren en nieuw aanmaken heeft geen nut.
Met vriendelijke groeten,
Spywurm