bootcamp problemen

hallo beste forumbezoekers, (weet niet zeker of dit topic hier goed staat?)

ik heb een vraagje aangaande bootcamp, ik heb nu vanaf enkele weken een mac.
en moet voor sommige dingen Windows hebben.

nu heb ik deze tip gebruikt van iemand om de stappen op deze link te volgen:
http://support.apple.com/kb/TS3173?viewlocale=nl_NL

dit leek te werken dus ik start bootcamp op en probeer windows 7 opnieuw te installeren.
hij is aan het installeren start een paar keer opnieuw op en dan moet ik al mijn gegevens invullen van je computernaam wachtwoord enz.
op het laatst krijg ik de melding van dat de computer nog 1 keer opnieuw wordt opgestart, dit gebeurd en daarna probeert de mac windows op te starten, het scherm begint een paar keer te knipperen en hij start opnieuw op , zou iemand mij kunnen helen.

ps. het gaat hier om een Imac 27inch met OS snow leopard.
en ja ik heb een legale windows 7 :cry:

[quote:48e99c09ff="kukamonda"]op het laatst krijg ik de melding van dat de computer nog 1 keer opnieuw wordt opgestart, dit gebeurd en daarna probeert de mac windows op te starten, het scherm begint een paar keer te knipperen en hij start opnieuw op , zou iemand mij kunnen helen.[/quote:48e99c09ff]

Wat is het probleem dan? Start de computer opnieuw op in OSX? In dat geval herstarten met alt ingedrukt of middels systeemvoorkeuren de opstartschijf wijzigen.

hij slaat steeds af telkens als ik de windows partitie wil openen osX start hij wel gewoon op mits ik de alt key in gedrukt houd.

In dat geval: Bootcamp partitie verwijderen, opnieuw aanmaken en vervolgens Win7 installeren. Er zal iets mis zijn gegaan in de installatie denk ik.

Welke 27 inch Imac heb je? Als je een Ati videokaart hebt moet je eerst de standaard de Ati drivers wissen. Dat doe je door de computer eerst in MacosX te starten dan op de Bootcamp partitie ( die zie je als een aparte schijf) in de windows map te gaan naar de map system32drivers en daar alle ati.sys bestanden wissen. Er zijn er een paar die beginnen met ati en eindigen op .sys. Daarna weer in Bootcamp opstarten en dan moet windows goed opstarten. Je kunt dan vanaf de Mac systeem dvd de goede drivers voor je Imac installeren en alles moet daarna goed werken.Succes.

ik zal eens proberen met die ati.sys manier. bedankt, ik heb de 27 inch quadcore i7 2,8 ghz

ps. moet ik ook de namen met ATA er voor wegdoen en met .sys erachter?
of echt alleen degene met ATI.sys want dat is er maar 1.

edit: ik heb nu de ATI,SYS bestanden verwijderd maar er gebeurd nog steeds niets:S

kick:

mijn topic is al weer verder naar beneden gezakt maar ik weet echt niet wat ik nu moet :cry: