Ivm instalatie van bootcamp moet je alles op 1 partitie hebben, ik heb alles op 3 staan.
moet ik nu dus alles er afhalen en er eentje van maken?? zoja moet ik dan eerst een back up maken… denk zelf van wel… dus dan moet ik eerst even een externe schijf halen ivm dat me iphoto 10 gig is en me iTunes 40 gig…
Uiteraard eerst alles backuppen en dan zal je helaas OSX opnieuw moeten installeren omdat je met partitioneren ook gelijk de hardeschijf wist.
Dat doe je op deze manier: OSX installatie DVD in je Mac stoppen, daarvan opstarten en dan vanuit de menubalk bovenin Schijfhulpprogramma kiezen. Daar kan je dan alles op 1 partitie zetten. Bootcamp kan wel partities aanmaken zonder je gegevens te wissen, maar helaas is dat éénrichtingsverkeer (in de zin van dat 'ie wel een partitie kan maken voor Windows en die later weer aan de OSX partitie kan toevoegen maar 'm niet kan resizen o.i.d.).
Tja, daarom eigelijk :P
Volgens mij moet het ook zo wel werken, aangezien Bootcamp alleen maar die partities aanmaakt (als je er maar 1 hebt) en een cdtje brandt met de drivers voor Windows. Verder moet je de goede firmware hebben, maar daar zorgt BC niet voor.
Je kan het nu ook proberen, mits je een FAT of NTFS geformatteerde partitie hebt (of er 1 kan missen natuurlijk ). Ik weet zo snel niet of BootCamp ook alleen het cdtje kan branden, anders kan je dat ook proberen.