Bootcamp

Hallo ik daarnet windows op mijn iMac met leopard proberen te installeren via bootcamp maar dit is helaas mislukt. Hij zegt alleen nog:

Press any key to boot from cd…
Disk error
Press any key to restart

Wie kan mij alsjeblieft helpen want ik ben hier echt niet blij mee :frowning:

bvd Lucas

Als ie niks meer doet, ook niet opstarten van de meegeleverde CD, dan heb je de partitieindeling van de HD vernield, en moet ie er bij de verkoper uitgehaald worden zodat ie een nieuwe indeling kan krijgen. Foutje in Bootcamp :oops:

ja maar het probleem is dus dat ik die cd er niet uit krijg omdat je hem er in zo'n sleuf instopt en er geen knopje is om hem dr uit te halen.

Lucas

Er uit halen doe je door de muis bij het opnieuw aanzetten 30 seconden ingedrukt te houden (sorry, iets langer dan normaal bij de imac).

Hartstikke bedankt ik zit nu al weer achter mijn imac!:)

Die windows shit wordt met te ingewikkeld dus daar gebruik ik wel andere computers voor :stuck_out_tongue:

Lucas :slight_smile:

Of je gebruikt [url=http://www.google.nl/search?q=leopard+bootcamp+partition+error&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a]google even[/url]

Bedankt voor je tip Almerrrrr.

[quote:824d01a67c="jaapie"]Hallo ik daarnet windows op mijn iMac met leopard proberen te installeren via bootcamp maar dit is helaas mislukt. Hij zegt alleen nog:

Press any key to boot from cd…

bvd Lucas[/quote:824d01a67c]
Wat gebeurde er eigenlijk als je op een toets drukte? En heb je toevallig een bluetooth toetsenbord? :?

hallo iedereen, ik heb net met bootcamp windows op men iMac gezet :oops: alles lijkt in orde behalve het feit dat ik geen geluid heb als ik bijvoorbeeld iTunes op start krijg ik deze melding:

[img:24a5b96cff]http://aycu32.webshots.com/image/44351/2005322693425613946_rs.jpg[/img:24a5b96cff]

kan iemand me helpen?

Bij bootcamp zitten drivers voor Windows. Die moet je ook installeren.

heb ik gedaan... kheb ze nog eens opnieuw laten installeren maar het werkt nog altijd niet :(