ik heb net de leopard geinstalleerd op m'n MacBookPro .
ik dacht om vooruitziende te zijn en had een 2de partitie gemaakt om er ooit eens BootCamp op te zetten.
nu wil ik met de bootcamp assistant Windows installeren maar nu krijg ik volgend bericht.
Ik heb er geen ervaring mee maar ik neem aan dat bij het aanmaken van de partitie je voor dit formaat hebt gekozen. Probeer hem toch nog maar eens te formatteren. Of had je dit al een keer extra gedaan?
Luister nooit naar mensen 'zonder ervaring'. Kijk nog even naar eerdere postings [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1799046&highlight=bootcamp#1799046]klik
[/url]
Waarom niet luisteren naar mensen zonder ervaring? Al heb ik geen ervaring met installeren van Windows... Ik weet dat je soms een schijf opnieuw moet formatteren om iets voor elkaar te krijgen en zolang er nog niemand een antwoord weet kan ik toch proberen iemand opweg te helpen?
@ gertm: Boot Camp kan standaard geen partitie aanmaken op een HD waar reeds meerdere partities opstaan.
In dit geval staan er al twee partities op, dus een foutmelding.
Er zit niets anders op dan je HD terugbrengen tot één partitie en daarna Boot Camp opstarten en daarmee - volgens
de gangbare procedure - een partitie aanmaken.
Dus [b:0716e551a3]eerst[/b:0716e551a3] de handleiding voor het gebruik van Boot Camp toch maar eens heel erg goed doornemen,
want je moet - zodra windows via Boot Camp wordt geïnstalleerd - vanuit windows de aangemaakte partitie formateren.