brandlucht?!

Sinds twee dagen komt er uit mijn ibook (14", 700mhz, 640mb, airport) een soort brandlucht alsof er een stuk electronica is doorgebrand. De lucht ontstaat als ie een tijdje aanstaat en lijkt uit het toetsenbord te komen. Het ontstaat al bij een beetje internetten, dus niet per se bij zware belasting.

Ik heb reeds hardware tests uitgevoerd etc. en alles lijkt ok. Toch is er duidelijk iets niet goed. Hij functioneert verder overigens wel normaal.

Ik heb ook nog 1 jaar apple care garantie, dus als ie stuk gaat is dat vervelend maar geen probleem. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?

Groet,
Jurgen

Brandlucht is nooit leuk en hij gaat ook zeker kapot als je er niets aan laat doen, afgezien van het gevaar voor brand / explosie. De kans is klein maar you never know.

Dus: Zet hem in de badkuip aan en wacht tot hij in de fik vliegt en laat hem repareren, of laat hem meteen repararen.

Is er misschien koffie, natuurlijk gedaan door een ander, overheen gegaan?

Dat had ik ook bij een PowerBook. Na reparatie was het oude toetsenbord niet vervangen en hij bleef ruiken naar verbrande koffie bij lichte verhitting.

ππ

ππ

heb ik hier ook met een blauwe imac Maar dat is altijd als ie het zwaar heeft. ruikt naar verbrande electro kabels. maar doet het nog steeds.

[quote:fef72c6ae4="johnny_cash"]godver ik zet hem dus net aan, voor de update en ik zit er nu dus ongeveer 10 meter vandaan en ik kan die brandlucht ruiken.. toch wel verstandig om applecare te bellen? of tcoh maar wachten.. ik ga denk maar alvast de bestanden backuppen...[/quote:fef72c6ae4]

nooit wachten maar meteen bellen naar apple-care. :oops:

:finderoud: :innocent:

ππ

Thanks, Ik ga morgen bellen met applecare. De brandlucht houdt aan en ik merk dat nu ook af en toe zonder reden het scherm uitvalt. Groet, Jurgen