Browser loopt vast

Mijn browser exporer 5 voor mac loopt sinds enige tijd regelmatig vast. Ik heb geen idee hoe dat komt, het enige dat ik kan verzinnen is dat het iets te maken heeft misschien met het feit dat ik onlangs een adsl verbinding gebruik.

Is het slim een nieuwe browser te downloaden en zo ja, bestaan er misschien betere browsers dan van Miscrosoft. Is het bij verwijdering van de oude br. voldoende je cache te legen en de browser gewoon naar de prullebak te slepen?

neem safari als browser werkt uitstekend tegenwoordig

gr gerard

Safari (kzag dat je een emac hebt dus ik denk dat je over OS X beschikt ) is een leuke, verder zijn er nog OmniWeb, Firefox, Camino en Mozilla. ff Google-en als je ze wilt downloaden want die websites ken ik niet uit mijn hoofd.

Weggooien is het programma in de prullenmand slepen en als je helemaal mooi wilt opruimen ook eens kijken in je Library of daar nog iets zit (bij bij application support)

Er zijn vele andere mogelijkheden dan alleen Internet Explorer. In de windowswereld gebruikt zo goed als iedereen IE, maar in de Mac-wereld zie ik veel meer dat gebruikers op zoek gaan naar de browser die het beste bij hun past. Ik zou zeggen, probeer wat browsers uit. Er zijn er echt ontzettend veel. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Safari, met FireFox achter de hand voor sites die niet in Safari werken.

Sorry het gaat hier om Browsers voor OS 9 (waarom typ ik nu browsers met een hoofdletter ? bizar)

Geen idee of deze er op werken, enkele ervan zeker. Explorer is geen slechte browser (toen ik 9 had heb ik er ook altijd mee gewerkt) maar ondertussen is ie wel achterhaald (met de komst van tabbed browsing e.d)

Even denken voor 9 heb je ook nog Netscape, nog een browser met een auto als icoontje maar kan even niet op de naam komen.

Heb even wat gezocht [url]http://www.versiontracker.com/php/search.php?str=web+browser&plt%5B%5D=macos&mode=basic&action=search[/url]

Hier staan er browsers voor onder OS 9 (die ene met dat icoontje was iCab), mozilla staat er tussen Netscape en iCab. Maar je moet zelf zien welke je de fijnste vind (kan ook zijn dat je terug bij Explroer uitkomt)

Je hebt voor Mac OS 9 ook nog Opera. En oudere versies van Mozilla zijn ook geschikt voor 9. Voor de rest ben ik niet heel erg bekend met browsers voor system 9.