Browser probleem - Servers kunnen niet gevonden worden

Sinds vorige week vrijdag gebruik ik OSX 10.2, sindsdien heb ik ook enkele problemen ondervonden met IE 5.2.2, Mozilla en Omniweb 4.1. Bij het surfen krijg ik zeer geregeld en soms alleen maar de melding dat 'The specified server could not be found'  :angry: Voorheen had ik dat probleem dus niet. Nu ondervind ik het constant! En de sites zijn niet consequent. Kloppen mijn netwerk instellingen niet? Of is het een ander probleem? Iemand?  ???

Wanneer krijg je precies dit probleem?? Is dit steeds bij dezelfde site's (Zo ja, welke) of krijg je het bericht steeds ook als je niks doet??

Dennis

Ik krijg het steeds bij verschillende sites. Sites waar ik voorheen gewoon naar toe kon geven nu opeens de melding dat het ze het niet kunnen vinden.  :angry:  Het lijkt wel 'at random' te gaan, gisteren kon ik bijvoorbeeld mijn probleem niet op MacOSX posten. Gaf ie weer aan: 'the specified server could not be found. Terwijl het vandaag wel goed gaat. Maar nu kan niet op andere sites komen.

Loc  :p

Heb ik ook! Vanaf gister. Ik denk dat het aan mijn provider ligt. Planet.

Inderdaad, ik zit ook bij Planet. Misschien is dat het?  ???

Jullie probleem komt mij bekend voor, het overkomt mij ook, en raad eens, mijn provider is Planet!!! Ik weet niet of het daar aan ligt, maar het is wel toevallig. Vandaag heb ik er nog geen last van gehad  :), maar gisteren kon ik s'morgens niet op deze site komen en een aantal andere sites.