Browser 'verslikt' zich vaak in internet

Misschien een vreemd onderwerp. Maar als ik wil surfen dan is het een paar pagina's later niet meer voorruit te branden. Het maakt niet uit welke browser ik gebruik. De browsers 'verslikt' zich dan in een pagina (maakt niet uit welke) en dan duurt het heel lang voordat hij laad.

Als je dan een andere pagina oproept is hij ook niet meer vooruit te branden. Terwijl als ik download het downloaden geen probleem geeft.

Ik gebuik de laatste versie van osx en heb een adsl advanced verbinding. Ik denk ik stel eerts hier even een vraag voordat ik osx opnieuw ga installeren.

Heb hetzelfde probleem met name met Explorer. Wat geholpen heeft is Explorer updaten naar 5.2.3 en wat nog altijd helpt is en/of de computer herstarten en zeker de Explorer

Heb je je modem getweaked?

In dat geval zou het kunnen zijn dat je ‘nat’-lijst overvol zit…?

nat flush zou dan kunnen helpen, maar ik heb de ervaring dat die dan vrij snel al weer vol zit, zeker als je programma’s als Nicotine, Poisoned, Acquisition etc gebruikt…

hoe werkt dat 'nat flush'?

Beste Peter Meeuwsen, je maakt dezelfde fout als vele helpdesks : je overschat je "toehoorders" , die weten niet zoveel (ik in ieder geval kennelijk niet ). Wat bedoel je met "getweaked"( het geluid van een vogeltje ?) en wat met een "nat" lijst . Leg dat nou eens simpel uit s.v.p. !!

Mijn modem is wel getweakt, dat heb ik zelf gedaan. Maar dat flushen daar heb ik nog niet van gehoord.

Of Meeuwsen wist niet meer wat hij eigenlijk zei, of hij is na het fushen gaan tweaken in het bos. W wachten wel

Haha, nou jongens kom op..maak die jongen het nou niet zo moeilijk :P

Je kan m.b.v. telnet verbinding maken met je modem en dan bepaalde commando’s uitvoeren. Bijvoorbeeld het commando ‘nat flush’. Het openen van zo’n verbinding doe je door Terminal.app te openen en dan:[code:1:ca35a37fe5]telnet 10.0.0.138[/code:1:ca35a37fe5] in te typen. (er van uitgaande dat dat het IP van je modem is, is meest wel zo namelijk).

Makkelijk he! :wink: :stuck_out_tongue:

[quote:f952647e59="Tomaat"]Haha, nou jongens kom op..maak die jongen het nou niet zo moeilijk :P

Je kan m.b.v. telnet verbinding maken met je modem en dan bepaalde commando’s uitvoeren. Bijvoorbeeld het commando ‘nat flush’. Het openen van zo’n verbinding doe je door Terminal.app te openen en dan:[code:1:f952647e59]telnet 10.0.0.138[/code:1:f952647e59] in te typen. (er van uitgaande dat dat het IP van je modem is, is meest wel zo namelijk).

Makkelijk he! :wink: :P[/quote:f952647e59]

Interessante vraagstelling en zelfs ik begrijp dit nog niet eens… kun je nagaan… :?