browsers downloaden niet meer

Als je zoekt naar bestanden via de finder (appletje + f) wees dan zeker dat je in HEEL DE COMPUTER zoket enn niet alleen in je thuismap....

Misschien vind je dan nog files en kan je die in de prullenmand smijten,
als dit niet werkt, weet ik het niet meer…

KOen76

Heb je speeddownload gehad en niet helemaal goed verwijdert ofzo?

Wellicht is het verstandig de heleboel opnieuw te installeren, eventueel installeren en archiveren.

Of installeren en 2 gebruikers aanmaken. 1 met beheerdersprivileges en 1 zonder. Die gewone gebruiker dan als standaard automatisch inloggen gebruiken, doe ik ook en ik kan het je aanraden, het werkt echt perfect!

Om speed download te de-instaleren moet je even de installer weer downloaden en dan de uninstaller draaien... Alleen hoe krijg je die gedownload :?

Speed download is echt een klote programma… Brengt meer problemen met zich mee dan dat het iets oplevert!

MANUALLY UNINSTALLING Speed Download from your computer: ...

Under MacOS X: Drag the following to the Trash:

• The Speed Download folder
  • Speed Download Browser Plugin (found in: User/Library/Internet Plug-Ins)
  • Speed Download Browser CMM (found in: User/Library/Contextual Menu Items)
  • Speed Download Preferences (found in: User/Library/Preferences)
  • Speed Download Queue (found in: User/Library/Preferences)
  • SD Downloads folder (found in: User/Documents)

(ik heb met SD nooit problemen gekend)

[quote:2eb3a63c07="Krista"]Ik heb dat gedaan en nu staat er Download with Speed Download,en dit heb ik dus helemaal niet.Heb het nagekeken met appeltje+f en er niets van kunnen vinden.Kan ik dit verwijderen? En zo ja,hoe? Als ik erop klik gebeurt er evengoed niets trouwens.[/quote:2eb3a63c07]

Speeddownload permanent verwijderen!

T'is maar een idee....Heb je in systeemvoorkeuren/internet/web wel de juiste plaats als downloadmap aangegeven? Misschien zit je van alles te downloaden zonder het in de gaten te hebben, en verdwijnt het in een obscuur mapje... :o

probeer eens de volgende link:

disk://home.student.utwente.nl/b.a.vandebiezen/Download_Wizard-1.0.4.dmg

OS X gaat dan de disk image “remote mounten”.
Je kunt dan specifieke items downloaden van de disk image.
Met Download Wizard kan je weer files downloaden en is een echt net OS X programma.

Ik persoonlijk heb het nooit zo op die downlaod programmatjes. Je kunt veel beter gewoon de downlaod manager in safari of explorer gebruiken...

maar als dat niet werkt....

Sorry mensen voor de late reaktie Ik ben net thuis,ff een paar dagen er tussenuit.8) Ik ga vanavond aan de gang met jullie ideeen. Heb wel voordat ik ging met appeltje+f alles doorzocht, maar kon niets vinden van speed download Ik kan proberen om via de root-account de speed download installer te downen en dan op die manier de uninstaller te verkrijgen.

Iedereen bedankt zover en ik laat van me horen of 't gelukt is. :wink: