Browsers downloaden niet meer!

Na de Safari 2-update werkte de boel niet; op advies van het forum de prefs verwijderd, alles van safari verwijderd en opnieuw proberen te downloaden. dat lukte niet. Sterker nog: sindsdien lukt het ook met de andere browsers niet om programma's te downloaden. Als ik via versiontrackeer probeer te downloaden gebeurt er gewoon niets (geen melding of wat dan ook) Surfen en programatur-udate werkt wel. Inmiddels via email safari toegestuurd gekregen en geinstalleerd: prima. Maar downloaden: ho maar

Goede raad???

gebruik je speeddownload toevallig?

heb hem nog gedownload toen dat nog ging. Betekent dat automatisch dat ik hem gebruik?

waarschijnlijk wel, veroorzaakt veel problemen. even zoeken in het forum hoe je het verwijdert en je kunt weer dl-en denk ik; er zijn al verscheidene problemen gemeld met speed-dl. (niet meer gebruiken zou ik zeggen.)

hier:

Geplaatst: Vr Apr 18, 2003 11:28 pm Onderwerp:

MANUALLY UNINSTALLING Speed Download from your computer:

Under MacOS X: Drag the following to the Trash:

• The Speed Download folder
  • Speed Download Browser Plugin (found in: User/Library/Internet Plug-Ins)
  • Speed Download Browser CMM (found in: User/Library/Contextual Menu Items)
  • Speed Download Preferences (found in: User/Library/Preferences)
  • Speed Download Queue (found in: User/Library/Preferences)
  • SD Downloads folder (found in: User/Documents)

(michelvdb)

Yip! dat was het. Thanks!

(met dank aan speeddownload grrrrrrrrrrrrrrrr)

Dat was een oude koe uit de sloot. Heb eens hetzelfde probleem gehad.

THX het Grote Forum… 8)

Is goed mogelijk, maar dat zal wel me wel vaker overkomen als Windows veteraan en Apple nieuwkomer.

heel leuk en aardig dat het bij jou nu verholpen is, maar ik zit met hetzelfde probleem.. maar dan alleen in safari, en alleen in mijn account.. ik heb geen speed download of wat dan ook.. HELP!!!!!!