Browsers lopen keer op keer vast (Safari, FF, Chrome)

Mn browsers lopen allemaal vast, (zowel Safari, Firefox als Chrome) gewoon plots op een pagina hangen ze vast, en moet ik geforceerd stoppen. Ik werk op OS X 10.5.8 en gebruik Safari 4.0.4

Weet er iemand raad ?

Heb je plugins geïnstalleerd voor deze browsers? En is het in elke willekeurige site of een bepaalde (en welke dan)?

Willekeurige sites, het is niet op één bepaalde website. Als je nog meer wil weten, moet je het maar even zeggen :)

internet-plugins:
[img:392eacb4a6]http://img258.imageshack.us/img258/6730/afbeelding1m.png[/img:392eacb4a6]

Sluit je browsers en plaats de volgende eens in die Disabled Plug-ins map: npdivx.xpt DivXBr.... VerifiedDownload.....

Deze heb ik nl. zelf niet in gebruik.
Daarnaast zijn bepaalde plugins niet up to date. Misschien komt het omdat ik SnowLeopard gebruik, want de meeste van mij zijn van latere data. Misschien dat iemand anders dat kan bevestigen?
Start daarna de browsers weer op. Overigens is Chrome een beta, dus dat kan altijd een bug bevatten.

Ik heb voorlopig even al mn plugins eruit gegooid (heb wel een backup). Voorlopig nog geen crash gehad

edit: ondertussen flash terug geinstalleerd, en weer een crash.
Mogelijk is het dus die flash plugin, is er een mogelijkheid om niet de laatste nieuwe flash player te downloaden ?

Je kan ze dus gewoon even in die map in de Internet plugins map stallen. Ze hoeven niet in de prullenbak. Als programma's niet vastlopen, kan je ze 1 voor 1 weer terugplaatsen en kijken of ze nog steeds stabiel zijn. Kost dus wel even tijd om uit te zoeken....

[quote:33dc23a568="kleinetony"] Mogelijk is het dus die flash plugin, is er een mogelijkheid om niet de laatste nieuwe flash player te downloaden ?[/quote:33dc23a568] [url=http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/]Probeer deze eens[/url]. Dit is niet de nieuwste, maar kan ook. De laatste is namelijk een beta versie en kan ook instabiel zijn.

Ik heb gemerkt dat bij het openen van mn Gmail, Safari telkens weer vastloopt. Net geprobeerd met die Flash Player 10, en ook dan begaf ie het. Nu zonder iets van plugins opent Gmail zonder problemen.

What to do ? :?

1 Voor 1 de plugins terug plaatsen; dus eerst uittesten en dan de volgende. Als laatste de flash plugin. Ik weet niet wat je anders voor die flash plugin zou moeten installeren..